Nån mening med att bita hunden i örat?

Sv: Nån mening med att bita hunden i örat?

*KL*

Jag är inte rädd att ta i med "hårdhandskarna" när det gäller min hund, men att bita hunden i örat och att hålla på som hon gör låter ju helt galet!

Vore jag du skulle jag aldrig i hela mitt liv acceptera det där. Även om det var en nära vän till mig, så skulle jag berätta för henne att om det inte blir ändring på saken skulle jag kontakta djurskyddet osv.

Usch vad jag blir upprörd! Egentligen vet man ju inte vad man skulle göra, men NÅT iaf!

Sv: Nån mening med att bita hunden i örat?

Jag vet inte vad det ska vara bra för, hon har inte varit hemma nu över valborg/maj så jag tänker ringa och göra en anonym anmälan det första jag gör på måndag!

Tack för allt ert stöd, hör av mig när jag pratat med dem!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 469
Senast: Ragdoll
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 685
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund Hej på er alla, vet att det finns miljontals trådar om detta ämne men kände att jag ville göra en egen ändå! :) Det är så att jag...
Svar
11
· Visningar
2 107
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej Jag har varit och nosat på denna fråga förut i detta forum. Men jag har en Kelpie på 8 månader. Hon funkar jättebra och känns inte...
Svar
14
· Visningar
4 239
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka