Sv: husky

En sibbe kostar inte mer en någon annan hund. Möjligtvis om du köper en jättebra, vuxen uställnings eller slädhund, men en valp/unghund kostar mellan 2 och 12.000kr, beroende på om du köper den hos en uppfödare eller inte, vilket jag rekomenderar då det är krävande hundar det där.

Sv: husky

Man ska verkligen fundera först om man verkligen vill ha en Sibbe. Vi har och jag har vuxit upp med sånna. Men det är en del jobb. Dom ska sysselsättas mycket både kroppsligt och med hjärnan annars är vissa så att det gärna tuggas på möbler och liknande hemma. Fast jag tycker det är underbara hundar bara man har tiden dom behöver!

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 689
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 396
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 957
Senast: Sel
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 092
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka