Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Äntligen har man hittat nåt PB duger till, något annorlunda dock.:angel: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article2452919.ab...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: hasselby
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=JFxkvu8ZBJ0 http://www.youtube.com/watch?v=Y3HjNkt5PnE
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Min fyrbenta sötnos, 11 månader gammal
Svar
0
· Visningar
107
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Lillkillen på nära håll
Svar
0
· Visningar
127
Senast: cassiopeja
·
S
  • Låst
Övr. Hund Visst är de så att: så länge ja sitter med ORGINAL kontraktet och båda partner skrivit under och att de står ingen ting om pengar dvs vi...
2
Svar
37
· Visningar
13 742
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund I början av juni ska jag ta mig från Boden till Stockholm med valpis :laugh: MEN jag har inte bestämt mig för hur jag ska ta mig dit...
2
Svar
27
· Visningar
3 140
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund När livet slås i spillro, när allting förändras och man måste inse att de är ohållbart. Köpte en hund, hon är nu 6 månader. allting...
Svar
12
· Visningar
1 306
M
Övr. Hund När ni väljer valp, hur tänker ni då. Ärligt nu och inte bara vad man "bör svara" Tar ni den modiga valpen som glatt utforskar och...
2
Svar
33
· Visningar
5 742
Senast: Lidl
·
S
Övr. Hund Kanske en dum fråga, men varför äter hundarna gräs?
2
Svar
31
· Visningar
2 359
Senast: sandrabjelkelov
·
Övr. Hund Jag har nyligen startt företag, här kommer lite roliga saker jag stött på: *En dam ringer och vill boka en tid gör en pudel, bad...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Zizzy
·
S
Övr. Hund Nyss hemkommen efter en härlig tur i skogen med hundarna och första gången sen jag fick tiken 22/12 så drog hon inte en enda gång under...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: sandrabjelkelov
·
Övr. Hund Vad kostar en dvärgpudel att försäkra?
Svar
10
· Visningar
1 379
Senast: Clintan
·
Övr. Hund .... men kom just hem från utställning i Larv, och Goliat fick CK, Certifikat och blev BIR!!!!!:bump::bump::bump::bump: Jag är så himla...
Svar
15
· Visningar
1 126
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Man kan väl skriva vad för hund man ska ställa ut, vore kul att kika på lite bukare :). Jag ska ställa ut: M-l's beauty little fido...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: *tove*
·
T
Övr. Hund Hej! Jag har en wheaten terrier som inte ser allt för trevlig ut i skägget och jag undrar om ni har nåt bra tips hur man får rent...
Svar
9
· Visningar
11 509
Senast: -anna-
·
Övr. Hund Atlas har lyckats rulla sig i diverse godluktande saker, och är i stort behov av en dusch. Tyvärr är hundschampoot slut, och jag kan...
Svar
15
· Visningar
46 886
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Drog med YorkWann på långpromenad (svårare än det låter ;)) och hittade de här herrarna på toppen av berget som vi besteg :angel...
Svar
3
· Visningar
763
Övr. Hund Cert o BIM i Västerås 20/4-08
Svar
0
· Visningar
150
Senast: barajag...
·
T
Övr. Hund Varför säger man just matte och husse? Nån som vet varifrån dessa ord kommer? Bara en grejj jag kom på :)
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Toker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?