Köpekontrakt hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Köpekontrakt hund

Och ingen som fått detta ifrågasätter om det är troligt att en anställd på folksam skulle starta ett sådant smutskastningsmail??

Jag har också fått mailet och ställer mig mkt tveksam till sanningshalten i det..

Jag vet vem denna person råkar vara!!!

Detta är grova och falska anklagelser som folk går ut med, denna människa försöker göra allt för att sätta denna person i skiten pgr av att hon inte VILL ERKÄNNA att hon har sålt ett djur som det FAKTISKT FINNS PAPPER påskrivet om, och som dessutom är i behov av pengar, jag tycker att ni ska ta reda på fakta först innans ni går ut med anklagelser för denna person är ruskit ledsen över att bli uthängd över hela nätet,

vill ni veta mera så tycker ja att ni kan kontakta mig personligen så ska ni få veta hela historien INNAN NI SMUTSKASTAR MÄNNISKAN!!
:mad::mad::devil::mad:

den som vill veta hela historien så kan ja berätta det, för den som vill

Ja jag vill gärna höra den!
Fattar inte mycket av detta, så hade blivit glad om du förklarade

Ja kommer att berätta hela historien UNDER LÄNKEN de kom ett mail där kan ni läsa hela skiten!!! Namnen kommer att vara påhittad då de inte får vistas här ute på nätet dvs de är ett brått mot lagen o skriva det "om nu" vissa kan förstå det!!!!

nu är texten klar o går o läsa, men den är lite svårläst tycker några men hoppas ni förstår!!!!:)

Vart tog den andra traden vagen? Den dar du, sweetheart-27, skulle skriva om vad som hant?

Skulle vara intressant att veta varför den togs bort?
Var inget "gräl", ingen "reklam"och inga namn var nämda (det var påhittade namn Ada och Fia)

Så varför?
Finns säkert en bra förklaring om någon bara hade förklarat

*kl*

Är jag ensam om att tycka att det var 2 helt olika ämnen, även om dom hade ett samband? Ena tråden handlar om köpekontrakt på hunden, medan den andra handlade om en mail som cirkulerar om en djurskojare varav TS verkar vara den utsatta personen.

Då borde väl isåfall även denna tråd eller ett antal inlägg tas bort då man måste läst båda trådarna för att begripa vad saken rör om.

ja tråden är helt borta och ja vet inte varför

MEN Ja sitter och skriver ner allt nu på min hemsida så alla kommer att få läsa där sen, återkommer så fort ja kan med länken dit!!!
:crazy:

Det här är inget som ska avhandlas på Bukefalos utan hör hemma i rättsväsendet. Oavsett om det är sant eller inte så handlar det om ryktesspridning och skitsnack på hög nivå. Därför togs den andra tråden bort och denna låses härmed.

mvh moderator Jadzia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
6 008
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
2 162
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur