BukeBoxrar

Sv: BukeBoxrar

Jag har haft 3 boxtrar ingen blev över 8 år.. är det inte tumör så är det nått annat skit.. aldrig mer boxer tyvärr!!

98480_1196940439.jpg

Lägger in ngn/ngr bilder på levis igen.. ;)

I534500W718H539V20070819T114807Z

I503745W718H539V20070802T184151Z

vet inte om dem 2 sista bilderna funkar.. :S

Skulle jag valt hund enbart på utseende så skulle det definitivt bli en boxer! Så fina!!! :love:

/Timsetim

Var det i lördags nere i skogen på b-näset? Vi körde lite sök och han har ett hiskeligt tempo då. Såg inte alls att det kom någon innan jag hann skicka iväg honom. Hoppas ni inte blev skraja! (oftast är man rätt ensam där nere) :o

Vad fina de alla ar! :love:
Jag har oxa en boxer tik, snart 2ar men tyvarr sa kan jag inte lagga in nagra bilder pa henne.

Hehe, häftigt kort.
Är också väldigt förtjust i boxer fast jag alltid föredragit lurviga hundar.
Boxrar är ju så ståtliga och har så mycket muskler. Visste ni att en boxer har mest muskelmassa i förhållande till storleken av alla raser.

Jag vill inte förstöra för er som tycker att boxrar är vackra men här har ni min OTROLIGT vackra tjej när hon har en "bad läppday" :rofl:
0017.jpg

Och så ang muskler så tycker jag att hon trots bara sina 9 månader är ganska så musklad:

0014.jpg

jag har oxå boxer är inne på min 3 dje hanne. passar på att fråga om det är någon fler som har köpt från skellefteå??? ska ladda upp lite nya bilder

Tycker det är tråkigt att boxtrarna blivit så smala idag! Förr var dom mer kompakta , breda och hade större nos och huvud.. Vart är aveln påväg? När man kollar kennlar verkar det flesta gå efter "mindre nos" och smala kroppar? varför är det så?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 167
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 209
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31