BukeBoxrar

Sv: BukeBoxrar

Enligt mig så är nog boxervalpar det sötaste som finns! :love: :love:

Då är vi två! Boxervalpar ger ordet puppy-eyes en helt ny mening!

Jo det skulle jag nog kunna, men det är inte läge just nu. Har ju henne med på jobb och så och det går ju inte med en liten valp.
Hon kommer att vara borta ca 10 v *suck*

Va jobbigt! Jag har den turen att jag har praktik hemifrån en massa veckor nu, och när jag är klar med den så kommer hon vara såpass gammal att hon kan börja följa med husse till jobbet.
Du får försöka se det posetivt ändå och passa på att göra saker som man inte annars alltid kan göra just för man har en hund att ta hand om!

Jo det försöker jag, men sen när man kommer hem och ingen blir hysteriskt glad för att man kommer hem, ja då saknar man ju henne igen. Finns väl ingen som kan välkomna en så som en sprallig, glad boxer!

Haha ja det är härligt, saknade det hälsandet idag när jag varit iväg och handlat för jag hade gett henne ett grisöra innan jag gick så när jag gick hem så kolla hon bara lite snabbt vad som hände sen sprang hon tillbaka och gnagde på örat igen.. Fast det är bra också, vill inte att hon ska göra för stor grej av att jag varit borta!

Här är lite nya och gamla bilder, hon växer så sjukt fort! Man hinner ju inte med :mad:

Första bilden är från uppfödaren
080309.jpg

080316.jpg

080323.jpg

080328.jpg

080420.jpg

080430.jpg

Titta så stor å vacker hon blivit ändå :love: Jag älskar den sista bilden!

Hur går det föresten med din? Några valpar än?

Jodå, 4 st små gosiga valpar blev det. Var och hälsade på förra helgen då de var 4 veckor gamla. Man bara smälte... vill ha :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 276
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 167
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 209
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka