Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla borderfröken klarade sitt A-prov i Finland igår och kan numera titulera sig svensk och finsk jaktcampion gryt. Domaren var...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Svalan
·
S
Övr. Hund Hur många gånger bajsar era hundar? Wilton bajsar typ 3 gånger varje promenad (i alla fall morgon och kväll) - så man kan liksom...
2
Svar
23
· Visningar
2 007
Senast: soma
·
U
Övr. Hund nur har ja hört massor av olika svar så ja vet inte va som är rätt längre alls. vovven är 8 månader nu och är i en hysteriskt jobbig...
Svar
10
· Visningar
6 686
T
Övr. Hund Hur ser ni på det? Jag är ganska ny i utställnings sammanhang men tycker att det är ganska roligt. Problemet är att jag har funderat...
2
Svar
21
· Visningar
2 590
Senast: Sol
·
Övr. Hund Om hunden är tre år och inte kan vara själv hemma går det astt träna bort? Har två hundar var av den lilla är grymt olycklig om hon är...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Min tax har på sistone börjat slicka sig nästan frenetiskt framtill på bröstet, på frambenen och i "armhålorna". Jag kan inte se någon...
Svar
2
· Visningar
1 363
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Efter 13 timmars bilresa till Drammen, så vände vi åter med en sådan här liten sak med oss i bilen.. :bump: :banana: :bump: :bump...
2
Svar
30
· Visningar
2 099
Övr. Hund eller hund med smärta. Min gammelman på snart åtta år blir så väldigt stel vid överaktivering, klarar av ca en timmes promenad om dan...
Svar
6
· Visningar
3 076
Övr. Hund Idag fick hon sin första mens :D Faktiskt väldigt oväntat, eller ja hon är lite drygt 7 månader så det började kanske bli dags så...
Svar
15
· Visningar
1 527
Senast: liten82
·
I
Övr. Hund För 3 ½ år sedan köpte jag en dobermann av en dam i Munkfors-Värmland. Han var helt sårad och full med färska sår. Varav flera satt runt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 315
Senast: pimy
·
J
Övr. Hund Hittade några gamla bilder och videos på de tre vännerna under en lerig dag. Så kul man kan ha i vatten och lera men mindre kul för...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: jappisen
·
G
Övr. Hund Tänk, här har jag gått och trott att jag är ägare till en afghanvalp och en dobermann. Men så visar det sig att dom är riktiga...
Svar
15
· Visningar
1 526
A
Övr. Hund Shapade lite igår eftermiddag, det han kunde före var ha båda framtassarna i och på en hink.
Svar
2
· Visningar
724
Senast: AnnaHo
·
Övr. Hund Är viltstängsel tillåtet att sätta runt tomt där lösa hundar springer? Är viltstängsel tillåtet att sätta som hundgård? Hur stor är...
Svar
5
· Visningar
1 756
Övr. Hund Chihuahuan älskar att leka med katten & idag så råkade nog katten riva hunden i ögat. Han tjöt till & efter det så kikade han med ögat...
Svar
6
· Visningar
7 810
Senast: Zarro
·
Övr. Hund Hundar i din ras är anmälda till världsutställningen?? 54 Jämtar är anmälda skådade jag :cool: Ska bli kul att se vad det är för...
2
Svar
30
· Visningar
2 002
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund alltid när vi vaknar blir vovve överlycklig. Han ligger ner, sträcker ut och bankar allt han orkar med svansen i golvet. Eftersom ingen...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: marielen
·
Övr. Hund Duschade valpis idag för att han hade en massa spännande lukter i pälsen :grin: Han va riktigt duktig o stog stilla hela tiden medans...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp.. om 3 veckor kommer vår lilla rottweilervalp :love: och det går lite segt med namnförslag det är en tik och...
Svar
3
· Visningar
775
Senast: Aaricia
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/alb_show_id799132_page0.html Så här härligt hade vi det den dagen när vår rottis blev 2 år. Havet i vår båt...
Svar
7
· Visningar
978
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur