Ställa kastrerad hane...

Sv: Ställa kastrerad hane...

Utställningar fyller ju samma funktion på kattsidan som på hundsidan så det enda som kan skilja är väl egentligen tradition.

Håller inte riktigt med där. Själv kommer jag ställa ut min hund för att få den utställningsbedömning som krävs för att den ska kunna bli t.ex. lydnads- eller agilitychampion, trots att jag helt saknar intresse för avel.

Sv: Ställa kastrerad hane...

Håller inte riktigt med där. Själv kommer jag ställa ut min hund för att få den utställningsbedömning som krävs för att den ska kunna bli t.ex. lydnads- eller agilitychampion, trots att jag helt saknar intresse för avel.

Funktionen är fortfarande densamma, att bedöma individer mot standarden. Att du ställer för att få ut championat i en annan sport har inte med saken att göra. Utställningen som sådan fyller samma funktion på båda sidorna.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 899
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
645
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 292
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 360
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka