Hur många

Sv: Hur många

Jack russel terrier 215 och circuit 455! :) Synd att det är så långt borta bara, hade varit kul att se!

Hade planerat att åka, men så blev Fortune sjuk och eftersom jag inte visste hur bra hon blev så kändes det inte motiverat att anmäla den andra heller...

Nån som kan se hur många Weimisar där är anmälda?

1025 långhåriga normal taxar, usch nu börjar jag bli lite nervös. Måste ut och jogga med limpan. uppfödaren har beställt en smäcker och välmusklad dam. Hon ska ev visa vovvan åt mig, hoppas det blir så.

Ge det som din tax inte behöver till min welsh för hon måste upp i vikt.
Uppfödaren säger att jag måste göda henne, -då får hon bli en gås och så får vi stoppa maten i henne med en tratt säger jag,för jag får inte i henne mer mat. Men men hoppas domaren gillar "smäckra" welshar.

mäh! bara 54 kooikerhondje anmäla! sabla skit, jag visste att jag borde ha anmält Goliat! När jag ställde i Växjö i november förra året var det 28 anmälda hundar.
Dålig uppslutning tycker jag (mej inkluderat i detta påhopp :D)

Kl

Kan någon kolla hur många norrbottenspetsar som ska ställas? Ska tyvärr inte ställa själv men hade varit kul att veta :) förhoppningsvis mer än 7-8st som det annar är :(

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 292
Senast: Hermelin
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 134
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 673
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka