dessa fästingar!

Sv: dessa fästingar!

kl

Fy och blää:crazy: scaliborhalsbandet fungerar finfint, jag hade en fästing på mig igår som nog flyttat över från hunden när den låg med mig i soffan:D Får nog skaffa ett halsband till mig med..:angel:

Sv: dessa fästingar!

Jag började med frontline på hundarna och katterna. Det fungerade så att fästingarna inte bet sig fast men ramlade av inne så jag och sambon fick dom på oss istället. :(Numera använder jag Expot.vet till hundarna men inget på katterna. Inga fästingar som kryper i pälsen ens och på katterna biter dom sig fast på så dom plockar jag och vi
2-benta slipper få fästingar på oss inomhus.:)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
392
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 829
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
11
· Visningar
1 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka