För alla er som följer Fortunes utveckling!

Sv: För alla er som följer Fortunes utveckling!

Robur Low Protein kanske skulle vara något? Har dock inte testat det själv, kom bara att tänka på det när du pratade om lågt protein och högt fett.

hund_robur_low_protein.jpg

"Är speciellt anpassat för vuxna aktiva hundar med känslig mage eller hud. Har ett unikt näringsvärde, en relativt låg andel högvärdigt protein och en hög andel fett. Smaksatt med färskt svenskt älgkött.
2,25 kg, 15 kg"

Hoppas att din hund kryar på sig ännu mer, det är så hemskt när djuren är sjuka... :(

Vet du, Robur är ett av de märken jag gillar, att jag har missat detta!! Hade varit perfekt att blanda det hemmalagda med. Tack!!

Varsågod, kul att kunna vara till hjälp :banana:!

Jag visste inte heller om detta fodret förns ett par veckor sedan, då jag var på Robur Road Show-föreläsning, där de talade om fodret och produktionen utav det.

Och de flesta hundar jag vet som provat det tycker att det är :d! Kan kanske vara älgsmaken :D!

Hoppas hunden din gillar det och mår bra av det :bump:!

Liknande trådar

Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
8 164
Senast: Dopy
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 158
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka