Hässleholm, 17-18 Maj

Sv: Hässleholm, 17-18 Maj

Jag fick mitt PM osså i dag...går ut som nr 34 i ring 1...av 66 st hundar så det e helt ok.....:banana:
Vill ha 25 grader varmt o sol.....så sjukt nervös, men var på ringträning i onsdags, så lite har man ju tränat :crazy:

Nu ska jag bara kolla upp en adress precis i närheten av Hässleholmsgården, för själva gården fanns inte med på min GPS tydligen.

Annars stod ju detta: GPS- koordinater: latitud: 56 9 5 longitud. 13 44 48 X=6226698 Y=1372076 Men det kanske inte hjälper dig?

Annars stod ju detta: GPS- koordinater: latitud: 56 9 5 longitud. 13 44 48 X=6226698 Y=1372076 Men det kanske inte hjälper dig?

Det stod ju även en adress, det ska ju går att skriva in på GPS så den hittar...

Vart hittar ni adressen? Jag är nog blind..

GPS-koordinater kan jag inte skriva in i min, det är bara vissa som har den funktionen.

adressen står dels på hemsidan samt på lappen du ficl med hem i PM tror det var på bacsidan om det lilla häftet (har ej pappret här nu men)

*KL*

Någon som har hört hur vädret ska bli i helgen?;)

Ingen aning, men om det fortsätter som nu så kommer jag ha en flåsande och trött hund inne i ringen.. :eek:
Det är svårt att hitta skugga, och det ska tydligen vara väldigt trångt kring ringarna i Hässleholm också.

Får ta med mig mycket vatten, så att han kan ha en fuktig handduk på sig hela tiden utanför ringen. Han blir inte lika snygg när han har tungan nere vid knäna, och travar omkring i slö takt :p

(bytat nick från LakritsZ till detta)

kollade vädret på tv.se inför lördagen...visar pyttelite regn men man kan ju hoppas att det blir till det bättre!!

4 dagar kvar nu....så nervös!!

Imorgon smäller det! :d

LYCKA TILL allihopa!! :laugh:

Tack detsamma, längtar!!! :banana:

dem har visat sol o ca 15 grader varmt :bow::bow:

Tack Desamma!

Glöm inte och skriva in resultaten sen och lite foto!

Tack detsamma allihop, inga bilder får ni av mig, möjligtvis gamla.
Åker själv och har ingen fotograf !

Knapplån.

För mig är det inte dags förräns på söndag, men jag hoppas att det går bra för alla imorgon! Själv är jag supernervös :crazy: Jag vill mest bara samla ihop alla certen, så att den stackars uttråkade hunden ska få slippa ringen sen :D

Hund som fäller.... Ja ja det är bara en utställning! Åker om någon timme.

Då har vi kommit hem från H-holm, med en nöjd matte och en trött hund. Ganti blev 1 m HP i Junkl och kritiken följande.

”Välbyggd välproportionerlig. Tillräckligt maskulin hane, bra huvud, bett, öron och ögon. Välkroppad bra rygg. Tillräcklig bröstkorg, bra ben, bra vinklar, rör sig ngt trångt fram och bak men bra steg”
Mätte till 43 cm i mkh

Nästa gång ska jag springa lite fortare så han får ut steget mer.

Jag och Ganti

2008-05-17016.jpg

2008-05-17006.jpg

Bonubild ett gäng islänningar i uppfödargruppen
2008-05-17139.jpg

Just hemkommen med cert och BIR! Blev där med också champion! Nu ska här firas:banana:

STORT grattis! :banana: Vad är det för ras du har?:laugh:

För oss gick det mycket bättre än förra utställningen (då fick vi tvåa). Nu fick vi etta men placerade oss som reserv i konkurrens. Jättenöjd med henne för hon skötte sig bra, dock "åkte" vi på att hon inte gick bra (nosen i backen) men första gången är alltid första gången på utomhusutställning. Öva öva öva! ;) Trevlig utställning & underbart väder!

Här ska också övas mer, och underbart väder! Kan hoppas på samma väder i morron med!

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 167
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
393
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka