Hässleholm, 17-18 Maj

Sv: Hässleholm, 17-18 Maj

nope jag har iaf inte fått det i nu.......var i Hässleholm är det?? Hässleholms gården, men var ligger det??:confused:

Kolla på Norskånska kennelklubbens hemsida. Finns karta där. Tror inte det är så svårt att hitta säkert välskyltat redan vid avfarten från motorvägen.

jo jag har kollat hemsidan......jag känner tills h-holm lite bor i Höör så. Jag koomer ej komma från motorvägen, men på den ritade kartan fick jag för mig att det var vid gamla regementet men är det så eller jag blir vilse av kartan??:confused::confused::confused:

Förra året fick jag god hjälp av Eniro, samt att det var ganska bra skyltat när man började komma i närheten. Och jag är ändå felkörarproffs. ;)

Här har du en till som verkligen är proffs på att köra fel!

Därför har jag nu köpt navigator för att kunna hitta till mina kommande utställningar :D

Nu ligget PM'n ute på Norskånska KK's hemsida! (till höger på startsidan) :bump: 33 st anmälda DP's. :laugh:

17 hundar i min ras! Så 16 konkurrenter alltså :p Jag hoppas SÅ på ett cert! Men har ingen aning om hur just den här domaren dömer, vad hon gillar/inte gillar osv.. Ska bli spännande att få veta om inte annat. Också spännande att se vad som förändras i kritiken från hans sista utställning förra sensommaren, han har ju mognat enormt mycket i kroppen sen dess, och mentalt också. Han kunde inte riktigt stå still sist ;)

17 st. VGS. Måste nästan vara rekordlågt.

26 anmälda Cane Corso!!!!

spännande!

Hoppas nu bara att det blir finfint väder! :)

Ja, vädret var ju rent horribelt förra året. :crazy:

Usch då. :crazy: Inte bra om man har en vovva som i stort sett vägrar att ens sticka ut nosen när det regnar. :angel:

Hoppas mitt också kommer nu då! *väntar på posten*

Så nyfiken på hur klassfördelningarna ser ut nu.

*KL*

Fick mitt PM idag! :laugh:

Går in som nummer 13 i ring 13... Kan det bli bättre? :grin:

13 är mitt turnummer ju :D

Jag går in som nr 31 i ringen, så vid halv 11 borde det bli vår tur på ett ungefär. Rätt skönt att slippa köra toktidigt på morgonen, har ju bara 1 timme till Hässleholm.

Nu ska jag bara kolla upp en adress precis i närheten av Hässleholmsgården, för själva gården fanns inte med på min GPS tydligen.

Nu är det bara hålla tummarna att hundskrället han uppföra sig ordentligt den här gången, så vi kan börja samla cert snart ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 167
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
393
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka