Första steget..

Sv: Första steget..

Fler namn är Ion (Jon), Ional (Jonal), Ismael och Iordan. :p

*KL*

Åh, kul med hund! :D
Jag lovar - det går FORT!
Det känns som om det var igår som jag skrev "Min tik är parad" överallt på internet - nu är valparna 21 dagar gamla :eek: :love:

Hundnamn tänker jag inte tipsa om då jag bara har arabiska namn i skallen för tillfället (och tycker att vanliga hundnamn är märkliga och tråkiga) :angel:

Lovar du? :D

Dom är väl beräknade till om en månad ungefär :)

Släng gärna in några arabiska med för all del - bara dom går uttala för vanligt folk :angel:

okej, jag tar dig på orden!

Valpträff borde vi definitivt ha :laugh: Synd att du bor en bit ifrån bara :D

Ska genast kolla länken med namnförslag!

Fast en Idefix är ju en Obelix-hund :D En sådan vill jag ju inte ha!

Min kompis kom på en ganska bra sak idag. Hanen heter Figo (efter fotbollsspelaren), så om vi döper valpen till Ibrahimovic? :D haha.

Skämtåsido, men Inter?

Nu är dom äntligen födda! :bump: :banana:

7 valpar totalt, 4 hanar och 3 tikar :laugh: Inga rödingar dock, utan alla bruna. Så det blir ännu en bruning i huset :D

Vi har grunnat på namnet nu ett bra tag, och förmodligen blir det Ipod :p

Liknande trådar

Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 656
Senast: Frost116
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 088
Senast: ako
·
Hundhälsa Jag är en tjej med stor hundvana, samt kommer ifrån en riktig hundfamilj som alltid har/haft hundar. Har aldrig haft detta problem...
Svar
8
· Visningar
5 548
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu känner jag att jag verkligen behöver råd, tips och era tankar kring min unghunds beteende. Det är en whippet (okastrerad) på snart...
2
Svar
24
· Visningar
11 798
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka