Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*delvis knapp*
Jag går och drömmer om hundköp och det är just Bullterrier som jag har fastnat för. Men jag har inte haft så mycket kontakt med rasen, har bara "fått för mig" att den skulle passa mig.
Ni får hemskt gärna berätta mer om hur det är att äga en bullterrier (och mer underbara bilder!), hur är de egentligen i sättet? På vilket sätt är de svårdresserade? Är de svåra att motivera eller är de väldigt självständiga och icke kontaktsökande?
Kan tillägga att det jag vill ha i min framtida hund är en lagom stor, korthårig, glad, trevlig, människoälskande mysgris att träna lite (mest vardags)lydnad och små tricks men framför allt ha som bästa vän som hänger med mig så gott som överallt. Låter det som en Bullterrier?![]()
dom är otroligt svårtränade och det är också därför man aldrig ser dom i varken lydnads, agility eller brukstävlingar.
Beklagar verkligen!
Han är nog den sötaste bulle jag nånsin sett!![]()
Enligt min mening tycker jag att det låter som en bulleEn sån vovve vill jag ocså ha och jag har fått just den uppfattningen om bullterriern. Och sen är du ju sååå charmiga
Men det verkar som bulleköpet får vänta ett tag
Har du tittat på nån uppfödare?
Häng med på bullepromenader så får du träffa hundarna lite på lite närmare håll. Din beskrivning låter som en bullterrier som är väldigt väluppfostrad. Har du tid och ork så är det en fantastisk ras. Dom är svåra att motivera otroligt självständiga och icke kontaktsökande
in på http://www.bulleniris.weebly.com och kolla bilder![]()