Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Jag äger 2 tredjedelar på en häst som jag vill sälja. Hon som äger den andra delen vill ha hem honom. Han har varit borta ett tag. Har...
Svar
7
· Visningar
1 272
Senast: briana
·
C
Hästmänniskan Vilken är den bästa dragbilen som ska kunna dra minst 2 ton, vara skön att köra långt, för 4-5 passagerare, inte dra hur mycket bensin...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 268
Senast: Onnie
·
Hästmänniskan En vän sedan 30 år gick bort i somras efter lång tids sjukdom. På sin dödsbädd förklarade hon med all önskvärd tydlighet för sina...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 198
Senast: åke
·
Hästmänniskan Kubbgolv är ju ett golvmaterial som är/varit på frammarsch den senaste tiden, kanske framför allt i offentliga lokaler och...
Svar
16
· Visningar
7 286
Senast: Alexandra_W
·
M
Hästmänniskan Bor ca 10 minuter från Uppsala och runt mej finns massa hästar och hästmänniskor. Alltså tror ni man skulle tjäna på att bygga och...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 250
Senast: iloveyou
·
Hästmänniskan Hej alla bukare! Jag har mycket att fundera på de kommande åren. Jag vill nämligen starta ridskola i framtiden, OCH ridklubb, någon...
Svar
12
· Visningar
4 065
T
Hästmänniskan Misstänker att om jag lastade mina två små hästar i kärran så skulle det bli kanske 100-150 kg övervikt. Frågan är då vad som händer om...
Svar
14
· Visningar
1 123
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan La den här tråden på ÄU eftersom den handlar om både hästar, hundar och andra djur i allmänhet. Moderator får gärna flytta om det anses...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 724
Senast: Elisha
·
Hästmänniskan Jag har en liten klurighet... Jag har tagit lastbilsskörkort för att kunna "rycka in" om det behövs. Detta gör ju att jag inte hade...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: lil-sis
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Millan72
·
Hästmänniskan just vader eller vad man ska säga? jag har problem med sendrag verkar det som (har fått kramp i sängen av att sträcka benen) så jag...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: tindra
·
Hästmänniskan Måste man anmäla om man stöter på en björn i skogarna i Sthlms/Uppsala län? Vart gör man det isf? Hur?
2 3
Svar
48
· Visningar
3 635
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Hej! Hemma hos oss är det lera över allt i hagarna, som så många andra säkert också har vid den här årstiden...Men vi funderar på att...
Svar
5
· Visningar
3 876
Senast: jupiter-judex
·
E
Hästmänniskan Nån med erfarenhet av hästauktion?
2
Svar
30
· Visningar
12 534
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Nu vill jag veta allt..... *Hur mycket har ni köpt er gård för, får gärna beskriva er gård också? * Hur har ni gjort med stall...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 474
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Hej! Jag håller på att leta lämplig betesmsrk att hyra - och jag har också tänkt ställa upp några mobila uteboxar där. Har tittat...
2
Svar
20
· Visningar
3 665
Senast: caliber
·
B
Hästmänniskan Jag har en varmblodsvalack på foder men vi har inga skriftliga papper på det utan bara ett papper på att jag är delägare. Nu har ägaren...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 143
Senast: Buckingham
·
Hästmänniskan Kan ni hjälpa mig. Ska köpa aggregat. Hagen är gjord så bra vi kan, bra stängseltråd och bra jordat. Jag behöver nämligen mycket kräm i...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: Pinkilly
·
Hästmänniskan Vi vill/kräver ofta att våra djur ska vara liksida, men hur liksidig är du själv? Kan du borsta tänderna lika bra med höger som...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 641
Senast: Hammond
·
Hästmänniskan det här har väl varit uppe x antal ggr antar jag men... ni som har häst och pluggar heltid, hur jobbigt är det?? ffa tidsmässigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 752
Senast: Emelei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25