Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag äger 2 tredjedelar på en häst som jag vill sälja. Hon som äger den andra delen vill ha hem honom. Han har varit borta ett tag. Har...
Hästmänniskan
Vilken är den bästa dragbilen som ska kunna dra minst 2 ton, vara skön att köra långt, för 4-5 passagerare, inte dra hur mycket bensin...
Hästmänniskan
Misstänker att om jag lastade mina två små hästar i kärran så skulle det bli kanske 100-150 kg övervikt. Frågan är då vad som händer om...
Hästmänniskan
La den här tråden på ÄU eftersom den handlar om både hästar, hundar och andra djur i allmänhet. Moderator får gärna flytta om det anses...
Hästmänniskan
Jag har en varmblodsvalack på foder men vi har inga skriftliga papper på det utan bara ett papper på att jag är delägare. Nu har ägaren...
Hästmänniskan
Kan ni hjälpa mig. Ska köpa aggregat. Hagen är gjord så bra vi kan, bra stängseltråd och bra jordat. Jag behöver nämligen mycket kräm i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.