Vet inte vad jag ska göra längre!!!

Sv: Vet inte vad jag ska göra längre!!!

OK, då ville du inte längre ha kvar hästen alltså.

Inte när ägaren beter sig som h*n gör. Sen så vill jag kunna tävla, hade en lite tävling på förra stallet med hoppning och dressyr och dagen efter så var han inte så bra i bakbena/korset på ryggen. Så tävla kommer inte att gå. så jag har nog bestämt mig för att lämna tillbaka honom då han inte längre går att utväcklas med mera. låter fel tycker jag, älskar denna häst men behöver en polle som jag kan komma längre med och kunna tävla så småning med.

Sv: Vet inte vad jag ska göra längre!!!

Ska kolla på ett 2 årigt sto blir 3 nu i vår och hon värkar väldigt fin och lovande http://www.pixbox.se/alb_show_id667375_page0.html
Ska åka och kolla på henne nästa helg. Det är en Islandshäst och jag kommer få vänta lite mera en 1 år och då har jag tänkt att lära och träna Horsemanship.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 151
Senast: Whoever
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 915
Senast: Nixehen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 405
Ekonomi & Juridik Hej! Jag fick ta över en häst som stod i samma stall som min häst. Jag hade under ca 8 månader skött om hästen mer än vad ägaren gjorde...
Svar
3
· Visningar
1 874
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25