Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
funderar på att flytta hästen då hon inte riktigt trivs i stallet (värkar det som) stallet är ganska stökigt, är en ridskola med många...
Hästmänniskan
Nu är jag verkligen det, och med all rätt.
Om ni inte vill läsa på massa gnäll så ska ni nog inte öppna tråden för jag är så upprörd så...
Hästmänniskan
Jag undrar om det finns ngt som man kan sätta in i ett stall för att minska fukten. Eftersom det är skitväder ute hela tiden och stallet...
Hästmänniskan
vi kollar på gårdar och har varit och kollat på två gårdar med ridhus. tyvärr har husen på dessa gårdar varit för små och isf blir det...
Hästmänniskan
Nu undrar jag bara här.
I mitt stall har vi uppsägning 1 månad. inget skrivet avtal eller liknande, har bara läst på ett papper att det...
Hästmänniskan
Vad säger lagen? Standardformulering i kontrakt är ju:
"För skada eller sjukdom på hästen som uppkommer under fodervärdstiden ansvarar...
Hästmänniskan
Skulle behöva lite tips från er. Jag brukar ta emot lite hästar på in-/tillridning och försäljning i liten skala obs har inget företag...
Hästmänniskan
Hästarna äter av barken på träden i hagen trots riklig tillgång på hösilage.
Först var det almarna som rök, sen askarna och nu äter de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.