Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan funderar på att flytta hästen då hon inte riktigt trivs i stallet (värkar det som) stallet är ganska stökigt, är en ridskola med många...
Svar
7
· Visningar
1 230
Senast: marshall
·
Hästmänniskan Vi byggde -99 boxar i en fd maskinhall med betonggolv. Vi har i 2 omgångar fräst räfflor i golvet men det hjälps inte.. Golvet blir...
2
Svar
30
· Visningar
5 269
Senast: Hammond
·
M
Hästmänniskan Vad är skillnaden mellan ridledare och ridlärare??:crazy::confused:
Svar
1
· Visningar
745
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Nu är jag verkligen det, och med all rätt. Om ni inte vill läsa på massa gnäll så ska ni nog inte öppna tråden för jag är så upprörd så...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 854
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Jag undrar om det finns ngt som man kan sätta in i ett stall för att minska fukten. Eftersom det är skitväder ute hela tiden och stallet...
2
Svar
25
· Visningar
5 923
Senast: jupiter-judex
·
Hästmänniskan vi kollar på gårdar och har varit och kollat på två gårdar med ridhus. tyvärr har husen på dessa gårdar varit för små och isf blir det...
Svar
17
· Visningar
2 156
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Min dotter klagar på att hon blir "nypen" i vaderna. Det händer såklart bara då hon rider i lågskor. Vad beror detta på? För långa...
Svar
19
· Visningar
2 646
Senast: Annika Källse
·
M
Hästmänniskan Usch, sitter i ett moraliskt dilemma känner jag. Köpte en fantastiskt trevlig häst i höstas, hon är mysig och gosig. En snygg och...
Svar
18
· Visningar
3 967
Senast: miomio
·
Hästmänniskan hur fraktar man en sånn går den på ett vanligt bilsläp eller måste man ha med större traktor?! ellerh ur gör ni?
2
Svar
23
· Visningar
7 028
Senast: ciklidtrixan
·
Hästmänniskan varför kommer det aldrig :confused: Skickade in alla papper som behövdes för att tillverka pass samt registrera ponnyn, detta var i...
Svar
7
· Visningar
1 110
D
Hästmänniskan Nu undrar jag bara här. I mitt stall har vi uppsägning 1 månad. inget skrivet avtal eller liknande, har bara läst på ett papper att det...
Svar
12
· Visningar
1 500
Hästmänniskan Är det nån mer än jag som har en rosa sadelkammare?! :angel: :rofl: Skulle vara riktigt kul och höra om nån mer än jag har det. :D
3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 481
Senast: Xoya
·
S
Hästmänniskan Vad säger lagen? Standardformulering i kontrakt är ju: "För skada eller sjukdom på hästen som uppkommer under fodervärdstiden ansvarar...
Svar
13
· Visningar
2 689
Senast: zillax89
·
Hästmänniskan Skulle behöva lite tips från er. Jag brukar ta emot lite hästar på in-/tillridning och försäljning i liten skala obs har inget företag...
2
Svar
24
· Visningar
3 201
Senast: Wild Rein
·
Gnägg Min häst ligger och sover och han ler! Är han itne bara för söööt! ÄLskar dig! Kommentera mer än gärna!! Kolla gärna de andra bilderna!
Svar
0
· Visningar
123
Senast: girly
·
P
Hästmänniskan Som rubriken lyder kommer min privata häst bli ensam den 22-23 december. Jag och min familj bor på egen hästgård, vi har altid ägt 2...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 672
Senast: Panikie
·
S
Hästmänniskan Vi har ju kollat runt lite efter gård nu ett tag, och nu har DEN gården dykt upp. Den jag inte trodde fanns! Vi var inne på att köpa...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 168
Senast: Ella-82
·
Hästmänniskan Hästarna äter av barken på träden i hagen trots riklig tillgång på hösilage. Först var det almarna som rök, sen askarna och nu äter de...
Svar
11
· Visningar
2 331
Senast: ancan
·
Gnägg Sorella, Fatima och Rocky får jullunchen ute, efter härlig busridtur i skogen.
Svar
0
· Visningar
187
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hejsan! Jag har ett litet stall jag hyr på 4 boxar. Stallet är jättefint, funktionerligt och trevligt på alla sätt och vis. Dock har...
2
Svar
29
· Visningar
3 541
Senast: jupiter-judex
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV