Vad hade nu valt?

Sv: Vad hade nu valt?

Utebanan om det gäller ridning.

Ridhus använder jag mest till lösarbete med häst om jag behöver putsa på kommunikationen. I ett fåtal fall vid ridning men en bra ridbana i någorlunda lä fungerar i precis alla väder.

Jag gillar inte ridhus alls.

isolerade ridhus är svala. Har bara stött på isolerade i norrland..

Ja, det är min tråkiga erfarenhet också... Man kan öppna dörrarna på sommaren, då blir det varmluftsugn. Rostad häst och ryttare - härligt :D

Ja, det är min tråkiga erfarenhet också... Man kan öppna dörrarna på sommaren, då blir det varmluftsugn. Rostad häst och ryttare - härligt :D

Jaha, mitt ridhus verkar vara det stora undantaget. Svalt på sommaren och relativt flugfritt.

Jaha, mitt ridhus verkar vara det stora undantaget. Svalt på sommaren och relativt flugfritt.

Mitt oxå!
Tycker det är jätte bra med ett litet ridhus för handarbete samt mjukgörande ridning. Har iofs både ute & inne men skulle sakna inne mest om det försvann.... Tycker mycket av det jag gör på utebanan kan jag göra efter grusväg eller skogsväg eller på vanlig äng ,men det är ju jag det ;)

Tycker mycket av det jag gör på utebanan kan jag göra efter grusväg eller skogsväg eller på vanlig äng ,men det är ju jag det ;)

Så där har jag med tänkt. Det är just på vintern jag kommer att använda banan mest. Om ni skulle göra en korall skulle nigöra den rund eller fyrkantig, vilka mått?

Liknande trådar

Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 245
Senast: sorbifolia
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Lars L
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
466
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag flyger jag till Malmö och landar 14:20. Flygbussen går 14:40 och nästa går inte förrän drygt tre timmar senare. Jag räknar...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 274

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat