Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Hej. Jag går naturvetenskapliga linjen åk 3 och är väldigt intresserad av hästar. Problemet är då att jag vill jobba med hästar...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Om man köper en häst för ganska dyra pengar o sedan i efterhand märker att det hästen visar sig vara krubbitare o säljaren inte har...
Svar
6
· Visningar
1 286
Senast: Ingridl
·
L
Hästmänniskan Hur bär man sig åt om man vill ändra ägarbeviset ?:confused: Köpte nämligen häst i oktober & vi har totalt missat att skicka in det...
Svar
7
· Visningar
1 481
Senast: vickis-pajala
·
W
Hästmänniskan Hej Ni som har hyresgäster i erat stall, hur gör ni med vattning av hästarna på vintern?? har lite bekymmer med hur jag ska...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 538
Senast: cristobal
·
Hästmänniskan Jag har köpt flera hästar och vad jag har fått med har varierat. Det verkar som om att man antingen får med allt eller inget, så har det...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 885
Senast: c0pyright
·
Hästmänniskan Hur mycket har ni lagt ner som mest resp. som minst på er häst på en månad? (stallhyra, veterinär, grejer/inköp osv)
Svar
16
· Visningar
1 229
Senast: c0pyright
·
F
Hästmänniskan Vi hämtade hem en travare i somras och hade på prov i 2 månader och köpte henne sen.De vi köpte henne av hade inte passet utan det hade...
2
Svar
22
· Visningar
1 976
Senast: favvo_tjejen
·
F
Hästmänniskan ... hur det ligger till med ridhus och bygglov? Man får ju bygga ekonomibyggnader på jordbruksfastighet utan bygglov. Om man...
2
Svar
23
· Visningar
3 193
Senast: Cheval
·
J
Hästmänniskan Har hamnat i ett dilemma här:( Normalt sett så skulle jag svara ett bestämt nej på min egen fråga, jag kan inte lägga mig i vad...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 236
Hästmänniskan Vilken höjd har ni pa understa traden i stängslet? Jag har nystängslade hagar med elrep där tradarna är pa ca 60-65 samt 115-120 cm...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: hillevie
·
H
  • Låst
Hästmänniskan VILL PÅPEKA ATT DETTA INTE ÄR NÅGOT ANNONS OM STALLPLATSLETANDE! Man lägger in annonser, man svarar på annonser, man lägger upp...
Svar
15
· Visningar
7 385
Hästmänniskan Hur gör ni för att torka era täcken? Lägg in bilder på era smarta lösningar. Min sadelkammare håller på att bli klar så jag behöver...
2
Svar
22
· Visningar
8 183
Senast: suss44
·
Hästmänniskan Ja nu är det så att vi funderar på att flytta...... Idag bor vi på en liten gård med ett stall med sex boxar sadelkammare och...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: Linnéa
·
Hästmänniskan Har ni fått era? Får man lika mycket i år som man fick förra året? Har säkert fått någon information om detta som jag borde ha läst, men...
2
Svar
26
· Visningar
2 861
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan ligger tråden fel var vänlig att flytta den.. har letat men inte hittat nån tråd som passar mig riktigt. ponnyn ska säljas, hon e...
Svar
7
· Visningar
2 952
Hästmänniskan Måste bara fråga er som har egna gårdar och antagligen sitter och fyller i blanketter om EU-bidrag: Är det så att man kan ange att en...
Svar
4
· Visningar
2 442
Senast: Litenvit
·
Hästmänniskan Ni som har hästar på foder eller har lånat ut er häst på foder-vilken utrustning har ni fått med/lånat ut? Jag ska låna ut min ena...
Svar
16
· Visningar
2 620
Senast: ia_74
·
M
Hästmänniskan Jag har sedan juni i år en 4-årig valack på foder. Kontraktet går ut nu i december och jag vet inte vad jag ska göra. När jag fick...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 144
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Friröntagde min ena häst inför försäljning och hästen har fram tills detta inte uppvisat några hältor alls men på röntgen visade det att...
Svar
2
· Visningar
828
Hästmänniskan Här har ni en bild på hur det ser ut där jag kommer få börja bygga mitt nya stall nästa år :) Alla mått står där, men ser ni inte vad...
2
Svar
21
· Visningar
4 069
Senast: Constance
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV