Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har köpt flera hästar och vad jag har fått med har varierat. Det verkar som om att man antingen får med allt eller inget, så har det...
Hästmänniskan
Vi hämtade hem en travare i somras och hade på prov i 2 månader och köpte henne sen.De vi köpte henne av hade inte passet utan det hade...
Hästmänniskan
Har ni fått era? Får man lika mycket i år som man fick förra året? Har säkert fått någon information om detta som jag borde ha läst, men...
Hästmänniskan
Friröntagde min ena häst inför försäljning och hästen har fram tills detta inte uppvisat några hältor alls men på röntgen visade det att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.