Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Ja, jag & en kompis diskuterar just nu om det. Så är det väl ändå inte? Isf var jag olaglig när jag tävlade förra lördagen & när...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 446
Hästmänniskan En bekant har sina hästar skrivna på en jordbruksverksamhet, de tar ett föl om året och har några tävlingshästar som tävlas lokalt och...
Svar
14
· Visningar
1 264
Senast: lil-sis
·
K
Hästmänniskan jordbruksverkets nya regler om god hästhållning började ju gälla 1aug 2007. http://http://www2.ridsport.se/t1.aspx?p=89713&x=1&a=920230...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Mamma C vill börja rida. Eller vill och vill, jag tror det skulle vara bra för hennes muskler och en bra avstressande miljö. Men nu är...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 931
Senast: Anneli
·
S
Hästmänniskan Är så att jag står i ett stort stall me ungefär 30 boxar. Så är det så me det jobb jag har är ja leig på dagarna. Undrar vad kan man ta...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Cheval
·
Hästmänniskan Jag ska kontakta kommunen om detta men är så nyfiken på svaret att jag inte kan bärga mig och måste fråga om er erfarenheter angående...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Masse
·
Gnägg Kompisarna första frost morronen :-P
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Nenneh
·
M
Hästmänniskan Vi har idag en äldre fd ladugård som stall, men när vi började fundera på att renovera och göra om lite så upptäckte vi att bla är taket...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: krumeluren
·
M
Hästmänniskan Jag ska köpa ny häst. Jag har ridit och tävlat mammas sto i två år, men nu vill hon ha tillbaka henne. Min budget är 35 000 kr och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 983
Senast: Stopek
·
Hästmänniskan Min häst är snart såld, och jag håller på att försöka ta reda på allt som är lämpligt att jag gör innan köpet går i lås, och vad jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 902
Hästmänniskan Hej! Måste bara skriva av mig och var är bättre plats än här där det kan finnas störst förståelse för min historia. Jag har hållit...
2
Svar
29
· Visningar
3 154
Senast: alazzi
·
H
Hästmänniskan Vad har ni för lösningar för att skydda lampor och lysrör i stallgångar och boxar? Lägg gärna in "bildbevis" !
Svar
15
· Visningar
7 438
Senast: kickikompis
·
Hästmänniskan Vad är det rimligt att betala för en stallplats som har följande: Stallägarna står för detta; Box Hage Morgon + Kvällsfodring (om...
2
Svar
23
· Visningar
2 357
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Hur stor hage krävs till 5 st hästar av blandade storlekar?
Svar
9
· Visningar
1 254
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan Funderar på att låta installera varmvattenberedare enbart i syftet att spola av leriga hästars ben om kvällarna vid insläpp. Hur stor (i...
Svar
18
· Visningar
4 305
Hästmänniskan Denna tråden är absolut ingen tråd som är skapad av nyfikenhet för att jag vill få reda på vilka som är/har mått dåligt. Utan jag vill...
Svar
14
· Visningar
1 520
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Vad jag önskar att jag har spånbalar istället för löst spån! Hittade ett ormbo i spånet idag, ett gäng ungar (och skinn efter mamsen)...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 994
Senast: åke
·
S
Hästmänniskan Jag är nu 22 år å har jobbat som hästskötare sen jag var 16 år och det är ett helt underbart jobb om man inte är ute efter att tjäna...
Svar
8
· Visningar
2 140
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Efter senaste resan till djursjukhuset känner jag att jag har fått nog. Jag skulle verkligen vilja ha en övervakningskamera i...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: ang
·
V
Hästmänniskan Jag har just nu en fyraåring på foder som jag har haft i fyra månader, började rida henne i sommar så har varit medryttare på henne fram...
Svar
13
· Visningar
1 233

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka