Okej, Nu är jag arg!

Sv: Okej, Nu är jag arg!

Har läst igenom tråden och måste säga att jag förundras.....

Hur kan dom jobba så irrationellt som dom gör!? Personalen vill inte fodra i hagen men släpa in hästarna för att dom ska äta lunch går bra! :confused: Och sedan så tar nu stallchefen ut era hästar igen. :crazy:

Om alla hästägare ställer ut lunchpåsar så måste det väl gå i en pissblink att fodra i stället för att leda in hästarna!? Man kan ju ställa sig frågan om varför dom ids ta ut hästarna överhuvudtaget!? Har man anställd personal som ska utföra ett visst jobb och på ett tillfredsställande vis både för hästar och deras ägare, så bör man nog ta och se om sitt hus bättre. Varför går personalen hem så tidigt? Och borde man inte se om schemat isf.? Samt ev, justera så att hästägarne mot reducerad hyra lunchfodrar och tar in enligt eget schema!?

Jag är av den åsikten att mina hyresgäster får rätta sig efter mina regler, men det är ju inte detsamma som att de får vara hur huvudlösa som helst. Och effektivitet vill man ju alltid ha för ekonomins skull, men sådana här saker är in mina ögon allt annat än effektivt, bara dumt!

Kicki :)

Skönt att de löste sig till de bättre iaf. Hade min häst uppstallad på en ridskola för några år sedan och då fick de inte vara ute länge. Men jag bad dem att låta min häst och min kompis häst som delade hage, att vara kvar ute när de tog in hästarna. Så kom vi under kväll/eftermiddag och tog in dem själva. Det gick bra.

KL

Kan du inte göra som så att du tar in din häst själv senare? Så gjorde jag på mitt förra ställe. Där togs hästarna in kl 16 vilket jag tycker är för tidigt så jag tog in min häst och en sällskaps häst senare. Kanske skulle funka?

du var så snäll och ställde upp upp på detta :bow::bow::bow:

Det är ju sjukt:mad:
Måste bara fråga en sak, är det i Bäckebo? Överum?

Senast ändrad av en moderator:

Med tanke på att det kontraktet började gälla i september och vi inte har fått det än, så kan nog jag ha ett o annat att säga till om också.. :angel:

okey, har inget med kontraktet att göra men du sa att ni hade en åring? alltså 3 timmar per dag är ju på tok för lite, han växer ju, han behöver ju all rörelse han kan få, kan du inte hitta något lösdrift någonstans och att han kan få stå där fram till sommaren?

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dej, tack gode gud för att man har eget stall.

Såå Himmla sjukt!:eek:är de i beckebo stall i överum?för att de låter precis som i becke bo,slutrade där för de va så dåligt!

Jag skulle aldrig haft en häst uppstallad på ett ställe jag inte tycker är bra.

Skönt att det löste sig för din häst så den får va ute mer än 3 tim, lät ju inte klokt:crazy: det där. Trist för dom andra hästarna.

Varför kan dom inte fodra ihagen? det gjode vi i mitt förra stall när jag hade häst, dom byggde bås där man la in hö kvällen innan i märkta säckar, samma kg hö i alla, sedan fick man dela upp mer hö inne till kväll och morgon.

Hästarna va ut från kl ca 9.00-20.00 om vädret va bra, och förutom att man kom och red, men då släppte man alltid ut sin häst igen.:banana:.

Skit bra lösning tycker jag:bump::bump::bump::bump::bump:

Nu orkar inte jag läsa igenom hela tråden men kolla efter ett annat stall, dom nästan ber om att ni skall flytta:smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
458
Senast: miumiu
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 180
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 104
Senast: alazzi
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 149
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV