Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan :confused:Jag sitter o gråter hejdlöst. Det här är ingen hästtråd. Frågan är snarare hur jag ska bearbeta min sorg efter avlivningen...
2
Svar
24
· Visningar
2 418
Senast: Mirraya
·
Hästmänniskan Min arabvalack är ute på foder sedan juni i år. Till en underbar vuxen tjej som bor en bra bit bort. Jag hade honom på avbetalning...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 999
Senast: kisse
·
Svar
0
· Visningar
120
Senast: mls
·
M
Hästmänniskan Vad anser ni är okej att betala för mockning per dag om man tänkt vara bortrest i 4 dagar? Stallkompisarna ska ev ta hand om min...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 276
Senast: xaheena
·
Hästmänniskan Jag ska försöka få igång min inridningsverksamhet ordentligt under våren och börja annonsera nu snart. Men... Jag har flera goda...
Svar
9
· Visningar
1 101
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Hej! Måste få fråga en sak. Hur stor ska en ligghall vara ungefär? Jag vet att ALLA hästar ska kunna gå in och stå/ligga utan att...
Svar
18
· Visningar
1 967
Senast: Cheval
·
Hästmänniskan jag undrar hur ni som arbetar hetltid, gör när det kommer till ridningen. Eftersom det är mörkt redan vid fyra nu(iallafall där jag bor)...
2
Svar
32
· Visningar
2 711
Senast: yvobos
·
M
Hästmänniskan Under vintern ska vi få använda en maskinhall (16*40) som ridhus. Vad för underlag kan vara bra, som inte är för dyrt? Och vilka djup är...
2
Svar
26
· Visningar
3 392
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Jag gick in på en hemsida för hästterapeuter och såg att alla dessa behandlingar finns. Jag känner till vissa av dem, men att det fanns...
Svar
19
· Visningar
2 456
Senast: SaraMara
·
Hästmänniskan Vet inte om jag lägger den här tråden rätt nu, flytta den gärna om det finns ett bättre ställe för den:bow: Jo, det är så här att jag...
Svar
12
· Visningar
1 066
Senast: lancelot
·
Hästmänniskan I våras hade jag problem när jag skulle sälja min ena ponny. (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=755675) Efter mkt om och...
Svar
14
· Visningar
2 899
Senast: cikoria
·
F
Hästmänniskan Hoppas tråden ligger rätt, annars flytta vänlig moderator. :love: När jag tog över min häst, stod hon i ett stall där stallägaren och...
Svar
8
· Visningar
1 753
Senast: Fahlis
·
Z
Hästmänniskan Vart kanman köpa speglar till ridhus? Ska det vara nån speciell typ, eller köper man vanliga speglar hos glasmästaren? Nån som vet vad...
Svar
11
· Visningar
1 083
Senast: Ljulius
·
Gnägg Min underbara isis Tvistur
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Caotica
·
H
Hästmänniskan Var kan man få tag på detta? Jag ska göra en ridbana som helst inte fryser till is eller bildar jätteklumpar på vintern. Läggs fliset...
Svar
11
· Visningar
1 379
Senast: hästig
·
S
Hästmänniskan vi har travhästar som vi tränar i skog och mark omkring stallet. Stallet ligger på min föräldragård där pappa bor kvar. Alla rannar...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 122
Senast: ancan
·
S
Hästmänniskan Någon som har gjort det? Kostnad och vad anser ni om det?
Svar
6
· Visningar
978
Senast: sweet_extraa
·
Hästmänniskan Jag funderar lite över hur det går till att importera en häst från Finland som privatperson? Vad behöver göras och vilka papper behövs...
2
Svar
31
· Visningar
5 268
Senast: Curtice
·
J
Hästmänniskan Kunde inte bestämma mig för om jag skulle lägga den här elr på Ungdom :crazy: Men iallafall så är det så här att jag är 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
2 549
Senast: Whirlie
·
A
Hästmänniskan Hej jag har ett litet(stoort) problem. Jag är såå feg och ofta rädd. Har haft hästar i ca 14 år, aldrig varit med om någon riktig olycka...
Svar
15
· Visningar
2 407
Senast: Fyrfota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama