Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har haft två jäteduktiga spekulanter ute på min häst de två senaste helgerna. De har båda sagt att de är intresserade och lovat höra av...
Hästmänniskan
Jag har i mitt stall några inackorderade.Vi kommer bra överens alla utom en.
Det är alltid nåt fel på nåt,klagomål,gnäll och annat.Hon...
Hästmänniskan
Låt oss säga att Sara säljer sin avelshingst. I kontraktet står det att den säljs SOM avelshingst och ridning. Kan man då vara säker på...
Hästmänniskan
Jag har min halvblodsvalack ute på prov inför försäljning. I foderkontraktet står det att den ska vara betald senast den 30 nov alt stå...
Hästmänniskan
Har hela mina tonår haft medryttarhäst, ridit lektioner och hängt i stallet varje ledig sekund. Men efter att medryttarhästen flyttade...
Hästmänniskan
Min kusin köpte sin drömhäst för lite mer än ett år sedan, ganska fort fick hon problem med en gammal skada på henne efter en bilolycka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.