Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har haft två jäteduktiga spekulanter ute på min häst de två senaste helgerna. De har båda sagt att de är intresserade och lovat höra av...
2
Svar
24
· Visningar
3 266
Senast: Ljulius
·
F
Hästmänniskan Jag har i mitt stall några inackorderade.Vi kommer bra överens alla utom en. Det är alltid nåt fel på nåt,klagomål,gnäll och annat.Hon...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 358
·
Hästmänniskan Är det någon av er som har en bild på Myrbybox med slagdörr till ? Jag har nämligen köpt det o jag söker en bild på en uppsatt dörr ...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Moppa123
·
J
Hästmänniskan Den 8 oktober va jag och min "kille" med om en olycka, han blev rädd när vi red förbi en kohage och det slutade med att jag åkte i...
Svar
11
· Visningar
1 517
Senast: Adelina
·
Hästmänniskan Låt oss säga att Sara säljer sin avelshingst. I kontraktet står det att den säljs SOM avelshingst och ridning. Kan man då vara säker på...
2
Svar
37
· Visningar
3 131
Senast: åke
·
P
Hästmänniskan Hej jag har en fråga. jag och min sambo funderar på att bygga hus om något år. och håller på och letar tomt. men vi vet inte hur stor...
2
Svar
36
· Visningar
9 164
Senast: Invinciblestables
·
A
Hästmänniskan Fick hem mitt 3 årig sto för 5 veckor sedan, jag köpte henne relativt dyrt som 1 åring nere i Holland coh släppte henne sedan på...
Svar
19
· Visningar
2 752
·
A
Hästmänniskan Någon här som ska på ULK:en som har sin startplats på wången? (Minns inte riktigt datumen) Ni som gått ulken, hur är den?
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Aeternum
·
M
Hästmänniskan - 19 år Inkomster: 4000/månad (inkl. boende + hel inackodering till häst,) - ej ''fast'' anställning/inkomst, då detta inte är...
2
Svar
31
· Visningar
3 259
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Jag vet inte om dne här tråden hör hemma här, ber moderator flytta om den ligger fel! Jag blir så ledsen. För knappt 1,5 år sedan...
Svar
14
· Visningar
1 825
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Som det ser ut nu så kommer hästbeståndet utökas till två små hästar snart. Det man givetvis måste tänka på då är 1) har jag råd? 2)...
2
Svar
21
· Visningar
3 401
Senast: DarkInNight
·
Hästmänniskan tänkte ev köpa en ridtravare som inte har pass, måste man registrera ägarbyte hos stc fast den inte tävlar längre? vad är det för...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Mynta2
·
Z
Hästmänniskan Hej. Jag har nu bestämt mig för att lämna tillbaka en av hästarna och få då ca 700kr över varje månad. Har en unghäst som ska ridas...
Svar
14
· Visningar
1 356
Senast: zillax89
·
S
Hästmänniskan Jag har min halvblodsvalack ute på prov inför försäljning. I foderkontraktet står det att den ska vara betald senast den 30 nov alt stå...
Svar
8
· Visningar
1 298
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag kikade på de avtal man kan beställa när man ska hyra ut sin häst. Det finns ett för uthyrning av häst och ett för fodervärd...
Svar
6
· Visningar
1 398
Senast: Welsh
·
Hästmänniskan Har hela mina tonår haft medryttarhäst, ridit lektioner och hängt i stallet varje ledig sekund. Men efter att medryttarhästen flyttade...
Svar
3
· Visningar
2 055
Senast: tindra
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av att importera liten ponny från holland? Något särskilt man ska tänka på? Alla tips och idéer är...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: tenfore
·
Hästmänniskan Har blivit tillfrågad om jag kan ta morgonfodring 2 dagar/v i ett annat stall,ca 5km från min bostad! Ska ge kraft inne,sätta på...
Svar
11
· Visningar
1 386
Senast: movi
·
S
Hästmänniskan Köpte i våras en dyr sak till företaget för 100 000 kr. 20 000 kr betalade jag kontant, och på den fakturan/kvittot är det ju med...
Svar
6
· Visningar
1 978
Senast: simplythetruth
·
H
Hästmänniskan Min kusin köpte sin drömhäst för lite mer än ett år sedan, ganska fort fick hon problem med en gammal skada på henne efter en bilolycka...
Svar
18
· Visningar
2 003
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama