Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Har köpt en dressyrhäst från holland..Han röntgades i jan/feb 2007 UA säger han som äger hästen i holland. Han besiktigas i april innan...
2
Svar
24
· Visningar
4 074
Senast: Midi
·
Hästmänniskan Jag har flyttat till Skottland och vill nu flytta med min häst..Vad behöver jag göra innan flytten(pass, vacc mm)? Han är nu vaccinerad...
Svar
14
· Visningar
1 979
Senast: Jeeves
·
S
Hästmänniskan Jag hoppas jag lägegr tråden rätt nu! Jag har funderat på att hyra ut en box. Är det sant som jag hört att man MÅSTE ha företag för...
Svar
12
· Visningar
1 413
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag har lite frågor som jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig med! Jag har hittat en häst i norge som jag är ganska...
2
Svar
24
· Visningar
4 469
Senast: Ljulius
·
Hästmänniskan Har sedan flera år uteboxar och i dom vattenhinkar. Och nu när kylan kommer så har jag bestämt mig.:mad: Inte en vinter till där jag...
Svar
3
· Visningar
1 412
Senast: Tacitus
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag är på väg att hyra ut min häst och tänkte knåpa ihop ett hyreskontrakt. Jag behöver hjälp med vad jag bör ta upp där, ge mig...
Svar
3
· Visningar
3 582
F
Hästmänniskan jag ska börja träna min ponny (snart 4 år) för instruktör på en gård i närheten av där jag bor. Det är ett tävlingsstall med flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 051
Senast: SaraMara
·
Gnägg älsk hästen sommar 07!
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Grannox
·
Gnägg älsk hästen hösten 07!
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Hästmänniskan Bakgrundsinfo: Jag har min häst i mormors stall - har varit där hela livet, dvs 19 år. Mormor är f.n. bortrest och jag samt grannarna...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 182
Senast: Septicemia
·
M
Hästmänniskan Nån som har någon erfarenhet av ridläger eller hålla kurser? Jag vill jättegärna hålla ett ridläger för barn mellan 7-9 år.Nån som kan...
Svar
2
· Visningar
716
E
Hästmänniskan Jag är nyfiken på att få svar från dig som har erfarenhet av ridskolor på något sätt. Frågan är: Finns det något du saknar inom den...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 771
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Hej Tänkte bara kolla med er som har erfarenhet av att tex. åka till Tyskland för att köpa häst? Här själv sett mycket fina hästar...
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: Sofie_B
·
C
Hästmänniskan Tänkte höra här om det är någon av er som vet vad som gäller.. Jag har 2 föl (en förväntas bli maxad B och en som blir stor häst) som...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: Cairo
·
P
Hästmänniskan Håller på att välja stallinredning till mitt nya stall och undrar om någon har stall med plastutfyllnad i boxarna? Gova eller Mouvix. Är...
2 3
Svar
59
· Visningar
10 060
Senast: TomasN
·
L
Hästmänniskan Hur gör ni när ni har medryttare? Räcker de att säga att ridningen sker på egen risk eller måste man skriva papper?
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Buckingham
·
T
Hästmänniskan Nästa vecka ska vi beställa tid igen till min skrutta. Hon är fortfarande stel och halt:( Jag tycker så synd om henne, varför måste all...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Tojban
·
Hästmänniskan jag vill bli sadelmakare!! :idea: helt av en tillfällighet upptäckte jag det idag när jag satt och tittade på yrken på ams hemsida...
2
Svar
33
· Visningar
4 161
Senast: Gladhjenta
·
Hästmänniskan Som några kanske vet har jag haft ett riktigt dåligt hästår. Fick först avliva 18-åringen. Två månader efter det köpte jag min...
2
Svar
31
· Visningar
4 950
Senast: Pigalle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar