Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

W
Hästmänniskan Min häst sparkar ut sitt hösilage på nätterna. Det blir jobbigt att mocka och känns onödigt att slänga en massa mat. Men jag har en...
2
Svar
34
· Visningar
2 879
Senast: gutenviks
·
Hästmänniskan Hej hopp! Jag ska göra ett skolarbete och behöver veta vart man kan få tag i ett ridtält, gärna också vad de kostar mm. Hur är det med...
Svar
3
· Visningar
1 685
Senast: mjauen
·
F
Hästmänniskan Hej! Undrar om det är någon annan här som har sina hästar i hagar med en järnväg som går precis i jämnhöjd bredvid. Tåget kommer...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 397
Senast: mjauen
·
Hästmänniskan Hur gör ni för att slippa stenhårta ridbanor? Ni som har "vanligt" underlag med sand etc. Är salt och sladdning det enda som hjälper...
2
Svar
27
· Visningar
4 103
Senast: Minstral
·
S
Hästmänniskan Alltså mitt sto som vi har köppt för 4500kr för ett år sedan och betalde kontant och skrev på stc papprerna som gammla ägaren skulle...
Svar
9
· Visningar
1 117
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej alla ni privatpersoner som importerat från Spanien! :bump: Ni måste ju ligga inne på MASSA dyrbar info som jag är superintreserad...
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: mysko
·
W
Hästmänniskan Jag vet inte riktig om jag hamnat rätt men men... :) Jag letar efter raser som passar till turridning, och har väl ett hum om några...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 373
Senast: TheBlackOne
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Ragnhild
·
Svar
0
· Visningar
142
·
Svar
0
· Visningar
109
·
Svar
0
· Visningar
144
·
Svar
0
· Visningar
166
·
F
Hästmänniskan Ni som har fibromyalgi hur löser ni göramålen i stallet?Ibland orkar man ju verkligen ingenting och andra dagar går det lite enklare...
Svar
13
· Visningar
1 357
Senast: femaleghost
·
J
Hästmänniskan Alltså ibland undrar jag om det är värt att ha dem, t.ex djurförsäkringar. Här betalar man nästan 8000 kr om året för hästen, och nu...
2
Svar
27
· Visningar
2 117
Senast: schelin_j
·
F
Hästmänniskan Någon som ska söka/har sökt dit till hösten? Skulle jätte gärna snacka med någon som ska det :) :rofl:
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: Faline89
·
Hästmänniskan Hur många timmar tillbringar era hästar i hagen resp. box under vinterhalvåret? Hur stora är era vinterhagar? Antal hästar i samma...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 832
Senast: Quiss
·
K
Hästmänniskan Finns det någon lag på det? Har hört något om att det är begränsad tid i hage utan skydd, stämmer det? / Lisa
Svar
4
· Visningar
847
Senast: KillerQueen
·
S
Hästmänniskan Hejsan jag skulle behöva lite tips om hur man anlägger en paddock på ett billigt och bra sätt?? Vilket underlag e bäst och finns det...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: Mynta2
·
J
Hästmänniskan hejsan jag undrar om vilka som gick hästgymnsium? och jobbar med hästar nu eller gjorde? Skriv tider,löner och hur mkt ungefär en...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Mynta2
·
C
Hästmänniskan Finns det några rekommendationer om hur stora hästarnas hage bör vara? Tycker ni att det är okej (inte optimalt) att ha en hage på 20*40...
2
Svar
36
· Visningar
3 705
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar