Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur mycket plats har ni i sadelkammaren, att ha sadel, täcken o saker på? Räkna till en häst. Undrar oxå om ni har fler bekvämligheter...
Svar
10
· Visningar
1 523
Senast: KK1980
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja höra med er här på Buke vad ni har för erfarenhet av att hyra ut en box i erat stall. Jag har en box som står tom, och...
Svar
15
· Visningar
1 644
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Jag har en häst på prov, prövotiden löper ut 31/12. Men ajg vill redan nu lämna tillbaka hästen, då jag inte tycker det funkar, har...
2
Svar
37
· Visningar
2 989
Senast: jassica
·
Hästmänniskan Jag har nu satts i det läget att jag förmodligen inte kommer att kunna ha kvar min älskade gammelkille så länge till i värsta blir det...
Svar
18
· Visningar
1 522
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Hur mycket pengar tror ni att det skulle kosta att gjuta en platta, oisolerad 9 x 9 meter? Vi har tillgång till armeringsgjärn...
2
Svar
22
· Visningar
13 619
Senast: jezzibell
·
Hästmänniskan Vad är bra underlag i en paddock? är sten jöl bra eller blir det flr tungt? jag är ute efter att ha grus/sand paddex och sånt blir för...
2
Svar
34
· Visningar
5 758
Senast: Anna_
·
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Linn_H
·
Gnägg jag o min älskling sommar 07
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Grannox
·
Svar
0
· Visningar
104
·
Svar
0
· Visningar
159
·
Svar
0
· Visningar
93
·
Svar
0
· Visningar
135
·
Svar
0
· Visningar
88
·
Gnägg jag o harm, syrran i blått:P
Svar
0
· Visningar
112
·
Svar
0
· Visningar
105
·
Hästmänniskan Ni som har en container och tömmer eran hästgödsel i, var har ni fått tag på dom containrarna? Alla tips är välkomna!!
Svar
15
· Visningar
6 661
Senast: EmelieR
·
S
Hästmänniskan Varför är aldrig ridning på idrotten ? Det är ju också en sport, nästan alla andra sporter är med men även om inte vi gillar dom...
2
Svar
24
· Visningar
3 102
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja prata lite med dem som går på naturbruksprogrammet med inriktning hästhållning, någon som kanske går på...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: NinaP
·
C
Hästmänniskan Vilken försäkring ? Har blivigt tillfrågat, om att ta över en varmblods vallack på 5 år. Som gått på travet, startat 6-8 gånger...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: CrazyGirl
·
Hästmänniskan Min kompis vill köpa en 16 årig fjording som inte varit försäkrad sedan den var 2 år. Finns det ngt försäkringsbolag som tar detta...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama