Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur mycket plats har ni i sadelkammaren, att ha sadel, täcken o saker på?
Räkna till en häst.
Undrar oxå om ni har fler bekvämligheter...
Hästmänniskan
Jag skulle vilja höra med er här på Buke vad ni har för erfarenhet av att hyra ut en box i erat stall. Jag har en box som står tom, och...
Hästmänniskan
Jag har nu satts i det läget att jag förmodligen inte kommer att kunna ha kvar min älskade gammelkille så länge till i värsta blir det...
Hästmänniskan
Vad är bra underlag i en paddock? är sten jöl bra eller blir det flr tungt? jag är ute efter att ha grus/sand paddex och sånt blir för...
Hästnyheter Jag har aldrig sett ridning som en idrott..sport är det ju om man tävlar men idrott har jag nog aldrig kallat ridning för. Fast på vissa...
Hästmänniskan Ja i så fall så tycker jag nog det kan ha varit rimligt prissatt. Förstår att man som ägare är noggrann var hästen hamnar. Särskilt med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.