Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har två medryttare pga av sjukskrivning,kan ej tyvärr ha häst för tillfället sju dagar i veckan! En har jag haft i 5 år,en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 319
Senast: turbotella
·
Hästmänniskan ((Ligger kanske fel?)) Jag har egentligen inte med det jag frågar att göra, men jag blev fruktansvärt nyfiken om man verkligen får...
Svar
2
· Visningar
1 087
J
Hästmänniskan Någon som är kunnig på transporter? Ska man behöva balansera hjulen på ett nytt släp - boggie ( ej "äkta" boogie m 4 hjul i a f )? GÖR...
Svar
11
· Visningar
4 213
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Jag ska sälja en häst och har lovat köparen henne på avbetalning. Jag ska ha 15.000 för hästen, och köparen ska betala 3000 i månaden...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: plymen
·
C
Hästmänniskan Som några läst hade jag ju stalldilemma för ett tag sen. Jag bestämde mig för att flytta och sade upp boxen i GOD tid innan en månad i...
Svar
15
· Visningar
1 850
Senast: Curtice
·
J
Hästmänniskan Hej! Håller på och bygger stall och måste bestämma mig tills imorgon hur höga boxväggarna ska vara. Jag har 2 halvblod på ca 165 i...
2
Svar
26
· Visningar
9 826
Senast: jackson
·
Hästmänniskan Sitter som fodervärd åt en svårt skadad häst med mycket dyr veterinärbehandling och dyra mediciner. Nu är just denna häst försäkrad med...
Svar
12
· Visningar
1 972
F
Hästmänniskan Vi har tänkt att starta verksamhet med våra hästar, trav och avel + hunduppfödning. Vi har försökt läsa oss till regler, avdrag och...
Svar
10
· Visningar
2 322
Senast: Strajder
·
Y
Hästmänniskan Nu hamna säkert den här tråden fel.. men ändå... När ni åker och kollar på häst ni planerar att köpa.. Va frågar ni och kollar på...
Svar
4
· Visningar
863
Senast: In_Joy_And_Sorrow
·
F
Hästmänniskan Skulle köra till träningen ikväll med pållen min. Lastar som vanligt och hon hoppar så gullit på. Kommer 1km från stallet och mamma...
2
Svar
25
· Visningar
3 295
C
Hästmänniskan Jag har två gamla hästar försäkrade hos AGRIA. Den ena är 31 år gammal och den andra är 26 år gammal. Det är mycket pengar jag lägger på...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: Cairo
·
S
Hästmänniskan En god vän till mig som är egenföretagare inom hästnäringen, hävdar bestämt att man enligt lag ska ha stångbett på hästen vid både...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Zelma
·
S
Hästmänniskan Har försökt få klart för mig hur det ligger till. Säg att det inte är vinterväglag men bilen har dubbade vinterdäck men hästtransporten...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
26 764
Hästmänniskan Då jag själv och inte minst min häst har råkat ut för en sådan, så skulle jag gärna vilja höra om det är någon annan som oxå gjort det...
2
Svar
30
· Visningar
3 702
Senast: Buckingham
·
W
Hästmänniskan Ja, så var man där igen... ska jag sälja eller inte??? Lite bakgrund: Har en 4 åring e.Cardento jag fött upp själv, hon är ju såklart...
Svar
7
· Visningar
1 107
Senast: Witzippa
·
F
Hästmänniskan För ett år sedan försökte vi sälja familjens ponny. Hästen gick inte igenom besiktningen vilket gjorde att tjejen som skulle köpa ponnyn...
Svar
5
· Visningar
1 195
Senast: fiddeline
·
E
Hästmänniskan hur mycket kan man ta betald av en som e medryttare på en unghäst? hur mycket är rimmligt? tacksam för svar
Svar
1
· Visningar
630
Senast: mizz_perfect
·
C
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt, men det visar sig.... det är så här att jag har en häst på foder, men nu vill jag säga upp hästen...
2
Svar
28
· Visningar
4 170
Senast: Catitzzi
·
Hästmänniskan Efter att i många år ridit andras hästar ska jag nu köpa min första egna häst. Imorgon ska jag prova ett sto som jag provat en gång...
Svar
7
· Visningar
1 523
Senast: Masse
·
A
Hästmänniskan Hur är det nu det funkar? Man har 6 boxplatser i ett stall. En av de inhyrda tar ett föl på sitt sto som föds i stallet. Extra mat...
2
Svar
38
· Visningar
4 116
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar