Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid kul att läsa och se andras åsikter!
Fast jag har haft lite nytta av den här tråden ändå.
Jag har fått insikt i att det troligen inte är så lätt att vara medryttare i alla lägen.
Nej,detta har ingenting med fodringar att göra,för mina medryttare behöver varken fodra eller mocka! Detta ingår i stallhyran,så dom har bara ridning och skötsel av hästen! Har inte ens krav på att dom behöver putasa sadel och träns! Så egntligen har dom det bra1 Och kan ej hästen ridas pga något,så behöver dom bara borsta och gå ig
enom pållen! Och jag tycker att har man sitt ansvar en dag,så åker man ut och pysslar med pållen! Och som jag skrev i flera inlägga,jag hade åkt ut till hästen om jag fått reda på att hon inte ville! Men att bara skita i det...
Tycker du verkligen det?
Jag tycker det verkar som att du hade en åsikt du ville deklarera helt enkelt, och få lite medhåll i gnället.
Du verkar fullständigt ointresserad av att ens överväga andra infallsvinklar, så jag vet egentligen inte varför du startade tråden.
Fast jag har haft lite nytta av den här tråden ändå.
Jag har fått insikt i att det troligen inte är så lätt att vara medryttare i alla lägen.