Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad frågar man spekulanterna egentligen? Jag får mer eller mindre tunghäfta när de ringer. Jag vill ju veta allt om dem, men har svårt...
Hästmänniskan
Hur ska man göra när man lånat ut sin häst på foder, efter 2 månader kommer hon fram till att hästen har problem med hoven, vem står för...
Hästmänniskan
Undrar vad som gäller, vilka ska ha kompetensbevis för djurs välbefinnande under transport? Sista veckan har det skrivits om detta men...
Hästmänniskan
Om ni fick erbjudandet att antingen ta en häst på foder eller köpa en häst som ni tyckte jättejättebra om, hur mycket skulle ni låta er...
Hästmänniskan
Jag undrar var jag hittar bra produkter som man kan köpa för att ventilera sitt stall...
Sitter här och planerar lite- vet att jag har...
Hästmänniskan
Brukar man skriva kontrakt på sommarbete? Jag menar alltså, brukar man skriva kontrakt mellan hästägaren och den som hyr ut betet. Vad...
Hästmänniskan "Förr" (sist jag hade häst) blev jag också lätt kär. Men jag tror att förlusten av min gammelhäst, och detta var 10(!) år sedan, satte...
Hästmänniskan Sist jag köpte så var det för 50, en 2,5 årig SWB. Sålde henne ett år senare för 75, efter treårs. Det var inte planerat så men så det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.