Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Vad frågar man spekulanterna egentligen? Jag får mer eller mindre tunghäfta när de ringer. Jag vill ju veta allt om dem, men har svårt...
Svar
15
· Visningar
2 901
Senast: Ekra
·
S
Hästmänniskan Tack ni som svarade på min tråd igår. Lutar nu verkligen åt att hästen kommer hem. Hästen mår ju uppenbarligen inte som den borde och...
Svar
7
· Visningar
1 520
Senast: elfi
·
Hästmänniskan Elaka f-bolaget (IF) hade stängt, ska ringa imorgon men min vana trogen är jag ju otålig, och det kan ju finnas de som vet här. Men...
2
Svar
20
· Visningar
3 952
A
Hästmänniskan Hur ska man göra när man lånat ut sin häst på foder, efter 2 månader kommer hon fram till att hästen har problem med hoven, vem står för...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Jag såg att en häst som jag har känt en längre tid ute på annons. Jag mailade personen ifråga och berättade lite om hästen. Den som...
Svar
7
· Visningar
2 659
Senast: Msp
·
C
Hästmänniskan Undrar vad som gäller, vilka ska ha kompetensbevis för djurs välbefinnande under transport? Sista veckan har det skrivits om detta men...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Hur tycker ni att ett miljövänligt stall ska vara? Tacksam för alla tips! :) TACK!
2
Svar
26
· Visningar
2 815
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Hur lång tid ska jag egentligen vänta på att få det som jag hela mitt liv har längtat efter - en häst? En liten bakgrund... Jag har...
2
Svar
28
· Visningar
2 177
Senast: ansk
·
Hästmänniskan Jag har haft en häst inhyrd här i stallet. (vitt, skattar för det) Ägaren fick privata problem och flyttade från stan för ett par...
Svar
9
· Visningar
1 335
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan I 'standard' köpkontrakten (decekermans), finns det där utrymme att skriva in prövotid innan köp? Eller måste man skriva ett typ...
Svar
16
· Visningar
1 521
Hästmänniskan Om ni fick erbjudandet att antingen ta en häst på foder eller köpa en häst som ni tyckte jättejättebra om, hur mycket skulle ni låta er...
2
Svar
26
· Visningar
2 557
Senast: Panzerkat
·
Hästmänniskan Jag undrar var jag hittar bra produkter som man kan köpa för att ventilera sitt stall... Sitter här och planerar lite- vet att jag har...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: EmelieR
·
L
  • Låst
Hästmänniskan Vad kostar det att bygga en padock i mini mått? Hur går man till vägar?
Svar
12
· Visningar
7 742
H
Hästmänniskan Hejsan Har någon varit med om detta ? Jag har börjat få ont i höger knä när jag rider. Det började på insidan höger knä jag vilade...
Svar
14
· Visningar
2 662
Senast: Lenita
·
B
Hästmänniskan Jag har skrivit ett kontrakt med den som hyrde min häst. - Nu har jag sagt upp kontraktet och hästen har nu kommit tillbaks till...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: ZOFUS
·
C
Hästmänniskan Brukar man skriva kontrakt på sommarbete? Jag menar alltså, brukar man skriva kontrakt mellan hästägaren och den som hyr ut betet. Vad...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Cairo
·
C
Hästmänniskan Ja, nu vet jag inte alls var denna tråd ska ligga? Så ligger den fel, så ber jag om ursäkt. I alla fall, jag går ut gymnasiet i Maj...
Svar
12
· Visningar
2 115
L
Hästmänniskan Jag behöver råd. Min älskade medryttarhäst sedan 2 år tillbaka ska avlivas:cry:, antagligen innan månaden är slut. Det jag funderar...
2
Svar
24
· Visningar
2 220
Senast: Sophia_
·
Gnägg Vissa dagar är ljuset bara SÅ vackert!
Svar
0
· Visningar
105
Senast: yvobos
·
I
Hästmänniskan Har en liten undran.. När måste man ha vindskydd och åtminstonde en torr liggplats för hästar? Varför jag undrar är att i vår by...
2
Svar
36
· Visningar
5 204
Senast: My Beauty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar