Hur gammalt får veterinärintyget vara vid försäkring?

Sv: Hur gammalt får veterinärintyget vara vid försäkring?

Elaka var ironiskt, om det inte framgick. I meningen 'elakt att inte ha öppet när jaag vill ha svar'.

Jag har inget emot IF, har aldrig haft häst försäkrad där iofs, men skulle jag välja ngt bolag förutom de två jag har skulle det bli IF, även om de har en del grejer jag - Agriabortskämd som jag är - inte riktigt gillar. Men de har efter Agria iaf på pappret den bästa vetvårdsförsäkringen.

Så ja du missförstod, men det är 'mitt fel', jag borde gjort det tydligt att det var ironi =)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 951
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 779
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar