Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag håller häst-lekis lektioner en dag i veckan (ridning och teori för barn 4-6 år) och behöver lite hjälp med inspiration till...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Millan_gulligast
·
A
Hästmänniskan Idag fick vi via ett meddelande på vår whiteboard i stallet veta att vi all blir uppsagda/vräkta gällande from. idag. :eek:Vi har två...
2
Svar
21
· Visningar
3 197
Senast: annapanna123
·
Hästmänniskan För en tid sedan lämnade en kompis iväg sin häst till en tjej. Det hela är en rörig historia men helt kort så trodde min kompis att hon...
Svar
13
· Visningar
1 876
Senast: Mirraya
·
S
Hästmänniskan Har haft min häst ute på foder i ett halvår, en unghäst som är riden men inte utbildad. Fick lämna bort hästen pga ändrade...
Svar
15
· Visningar
1 341
Senast: Pladder
·
Hästmänniskan Hejsa Vi har en paddock på 35*50 m med et grus underlag. Der er dræneret men det fungere vist ikke så bra mere, da der komme en del...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan I april i år sålde jag min häst. Nånting som jag absolut aldrig skulle göra...men gjorde ändå :cry: Varje dag tänker jag på henne och en...
Svar
17
· Visningar
2 264
Senast: zeniakas
·
Hästmänniskan Vet att det finns massa trådar om importerade hästar. Men är inte riktigt nöjd med de svar jag hittat. Så, har du importerat häst...
Svar
9
· Visningar
1 510
Senast: Flisan1_B
·
Gnägg Tagen i maj-07. Tyvärr mobilkamera...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Ulrika C
·
Svar
0
· Visningar
100
Svar
0
· Visningar
105
Hästmänniskan Jag ska till våren börja kolla efter en till häst och sitter självklart redan och tjuvkikar på annonser :angel: Dock tycker jag tyvärr...
Svar
1
· Visningar
803
S
Hästmänniskan Hur sjutton var det man torkade dem? I ugnen var de iallafall, har gjort det en gång tidigare men nu har jag tappat bort lappen. Hur...
Svar
5
· Visningar
1 323
Senast: smultronfot
·
Hästmänniskan Jag har fått kroniskt ryggskott alt. diskbråck och för att jag öht ska kunna hålla på med hästar behöver jag ha så förenklande medel som...
Svar
19
· Visningar
1 579
Senast: nexxa
·
D
Hästmänniskan Vet inte om denna ska ligga här.Men ni får flytta mig isåfall :) Jag är verkligen inte bra på det här med försäkringar.Jag har ett...
2
Svar
21
· Visningar
2 184
Senast: moonlightmotala
·
J
Hästmänniskan Hästen jag planerar att köpa har svårt att dricka väldigt kallt vatten och får därför ofta kolik om vintern. Ägaren har köpt en...
2
Svar
27
· Visningar
6 015
Senast: TomasN
·
Svar
0
· Visningar
139
Senast: LillaM