S

smultronfot

Hur sjutton var det man torkade dem?
I ugnen var de iallafall, har gjort det en gång tidigare men nu har jag tappat bort lappen.
Hur länge och vilken temperatur var de?
Ngn som vet?
:banana:

Sv: Dry bag

Vi hade i stallet där jag rider för länge sedan men sen tog vi bort dem pga ägaren aldrig torkade dem.:cool: Jag har för mig att det var 100C i några timmar, men är ej helt säker. Är dom från hööks? Har du isf kollat deras hemsida?

hmm, jag har för mig att de inte var såå läge? eller? :crazy:
På deras hemsida står inget.

Jag mailade Hööks, för jag hade också glömt hur man gjorde :angel:

Fick följande svar:

Hej!

Häll innehållet i en långpanna, ställ den längst ner i ugnen på 130°c i ca 1-3 h (beroende på hur fuktigt innehållet är) OBS! Ej micro

Med vänlig hälsning
Anne / Hööks Kundtjänst

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 304
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: cewe
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka