Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan *visste inte vart jag skulle lägga tråden* Hur gör alla med vatnet till hästarna nu när vintern fryser på?:idea: Vattnet i hagen...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 406
Senast: Cheval
·
S
Hästmänniskan Jag är påväg att köpa häst äntligen ! Har haft flera hästar innan men nu var det ett par år sedan så jag behöver lite råd om själva...
Svar
12
· Visningar
1 416
Senast: Ramn
·
S
Hästmänniskan en bekant ska köpa häst. nästan alla hästar hon ringt på har inga pass :eek: ska dom inte ha det nu? :confused: det är en hel del som...
2
Svar
26
· Visningar
2 178
Senast: pomelo
·
Hästmänniskan Frågan är till er med häst i mindre hagar/lösdrift. Hur gör ni med gödsling? Om jag struntar i att mocka blir hagen inte speciellt...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Yrja
·
Hästmänniskan hur stor box behöver man till en arab på 150 i mankhöjd?
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Sitter och funderar lite på mitt liv såhär i natten .. :p. Efter jag gått ut gymnasiet funderar jag på att antingen plugga vidare på...
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: ZOFUS
·
R
Hästmänniskan :confused: Jag gick in i stallet vid 8.15 i morse. Tog ut hästen i gången, och mockade. Gjorde henne färdig för ridning och var...
2
Svar
36
· Visningar
4 059
Senast: lynxlady
·
Gnägg Lägga näsan i blöt har man ju förvisso hört talas om... :o)
Svar
0
· Visningar
161
Senast: yvobos
·
E
Hästmänniskan Jag väntar på att en boxplats ska bli ledig,hon som har hästen där nu är nästan aldrig där och hennes häst sparkar och biter sönder...
Svar
6
· Visningar
1 044
Senast: Ylva86
·
S
Hästmänniskan Sitter och läser i djurskyddsbestämmelserna för hästar. Och kommer till hur stort uttrymme de ska ha i boxar (och ligghall). Där står...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Spider84
·
K
Hästmänniskan Skulle vilja ha lite tips om lämpliga material för att bygga ett kallstall billigt. Det ska vara 2-3 boxar i rad med dörr rätt ut mot en...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: Bill
·
Hästmänniskan vet inte om tråden ligger rätt men chansar här... hur gör ni? i vårat stall så fodrar alltid stallägaren alla dagar på morgonen...
2
Svar
37
· Visningar
5 168
M
Hästmänniskan Jag ska utbilda mig till massör nästa år 2008. Men hade tänkt att kompletera det med att även utbilda mig till kiroprator. Kan hitta all...
Svar
5
· Visningar
3 558
Senast: Totola
·
H
Hästmänniskan Efter ha varit i ett stall där en av två totosar nu har dött i gaskolik mår man fasiken och lite till.. känner mig skyldig eftersom man...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: lynxlady
·
B
Hästmänniskan Heej Jag har ett litet stall men 1 stor box och tre spiltor i som jag funderar på att bygga om.. Ska skaffa en till häst ich den...
Svar
2
· Visningar
1 104
Senast: NiAl
·
Hästmänniskan Jag är på G att köpa häst på ca 50 mils avstånd från hemmet. Det är två hästar som är aktuella, dvs jag kan inte köra dem själv på...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Migo
·
V
Hästmänniskan ja som rubriken lyder hur finanisierar man sitt stallbygge :confused:
2
Svar
20
· Visningar
5 547
Senast: Kalusha
·
Hästmänniskan Nu är jag trött på alla dessa annonser som anger att deras fantastiska hopphäst har "scoop". Ska man nu promt slänga sig med...
2
Svar
23
· Visningar
3 890

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka