Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har ena hästen försäkrad i ett bolag,och det har tamefan varit krångel sen jag köpte honnom juni 2006,och jag tog över försäkringen...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: chrysler
·
M
Hästmänniskan Scenario: Bosse ska sluta jobba och börja plugga. Han vill inte sälja hästan utan låna ut den på foder i 3 år. Är det att nån vill ha...
Svar
12
· Visningar
1 364
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Detta säger forskarna om oss...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: Royal_724
·
Hästmänniskan Ska ev bygga en hästbuss modell mindre för B-kort typ en master, transit eller liknande. Nu till problemet: Var hittar man info om...
Svar
4
· Visningar
3 900
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Var har ni för erfarenheter av (äldre) Volvo 965, v70, v70 AWD och XC? Som dragbil..? Som bil på vinterväg? Bensinförbrukning...
2
Svar
32
· Visningar
4 537
Senast: todde
·
Hästmänniskan Hej! Funderar på att flytta min häst till ett stall som ligger 4 km från där jag bor, istället för stallet där hon står nu som ligger...
Svar
17
· Visningar
1 514
Senast: Curtice
·
B
Hästmänniskan Har lite bekymmer här. Har tagit tillbaks en häst jag haft utleasad och hon ska nu fraktas hem till mig igen. Hästen står inte hos...
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Bellyra
·
Hästmänniskan Om man har ett litet stall med ett ovanliggande höloft i en gammal ladugårdsbyggnad där själva stalldelens takhöjd är låg (säg 2,20 m.)...
2
Svar
20
· Visningar
4 958
Senast: Salasolen
·
A
Hästmänniskan Behöver massssssor med tips till att komma igång med ridningen/hästhanteringen igen. Har två hästar här hemma varav den ena har jag...
Svar
13
· Visningar
1 530
Senast: Anteya
·
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Nenneh
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: yvobos
·
Hästmänniskan Tänkte höra med er här hur ni tänker angående ridning tillsammans med folk i ridhus. Har ni regler i de ridhus ni håller till? Vilka i...
Svar
11
· Visningar
1 611
Senast: Sar
·
J
Hästmänniskan Hejsan, Har sökt, men hittar inte svar på min fråga. Sitter och funderar om man kan få detta godkänt som ventilation i stallet...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Pia
·
Hästmänniskan Har ju en längre tid haft problem med ländryggen och på sistone har det gjort ont ända ned mot foten:crazy: Och lösningen på varför jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 059
Senast: Zolimita
·
F
Hästmänniskan måste bara höra om en regel som det vart diskution om på en lektion. Är det regel på att man inte får ha bara en häst? Alltså att...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: elle12
·
K
Hästmänniskan Finns det någon rekomenderad tempratur att ha i sadelkammaren? Hur varmt har ni i sadelkammaren? Jag har just nu + 21...är det för...
Svar
5
· Visningar
1 267
Senast: ang
·
Hästmänniskan Hur säger man, till en vän vars häst man är medryttare på, att man inte vill fortsätta längre för man har hittat en annan häst (med mer...
Svar
19
· Visningar
1 566
Senast: mandaaa_
·
Hästmänniskan Jag antar att den här tråden har varit uppe en hel del. Men det är så att jag har ett varmblod på 2 år som jag tänkte försäkra, är dock...
Svar
18
· Visningar
1 468
Senast: amalia
·
Hästmänniskan Jag undrar om det är någon som vet nåt om "hästeri" i Holland? Var någonstans registrerar man ponnys utan stam? Här i Sverige så...
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: lakrits
·
Hästmänniskan en häst tog en liiiiiiten smakbit (blödde lite) av mig idag. behöver man ta stelkramp?
2
Svar
22
· Visningar
14 884
Senast: starlito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar