Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har precis köpt en ny häst (:banana: ) och idag gick jag igenom hennes papper. Hon har två stycken pass, ett ifrån ASVH och ett FEI-pass...
Hästmänniskan
Letar ju häst igen och funderar på detta, ringde på en jag var mycket intresserad av och hon sa att några hade tittat på honom men inte...
Hästmänniskan
Har en som kanske ska köpa min lilla ponny, men vill ha provtid/fodertid först så att dom ser att hästen verkligen passar dom.
Hur gör...
Hästmänniskan
Hur pass mycket refelxer har ni på er och hur pass mycket utrustar ni era hästar med reflex när ni är ute och rider bla. i höstmörkret...
Hästmänniskan
Jag ska skriva ett livslångt fodervärdskontrakt på den hästen jag från början skulle ha köpt egentligen. Jag behöver inte betala nåt för...
Hästmänniskan
hallojsan.det är så att jag ska ta hem min häst från norge i december och jag undrar då om jag lagligt får köra henne själv då jag bara...
Hästmänniskan
Har efter helgens hubertusritt på en mkt pigg pålle som småtravat mer än nödvändigt, en matte som under 4,5 timmar suttit och skavt fram...
Hästmänniskan
Imorgon måste vi bestämma oss om vi ska köpa "hästgård" eller inte :confused: Har läst andra inlägg ang arealen och det oroar mig lite...
Hästmänniskan
Jag har på sista tiden inte mått så bra, depression, social fobi, total orkeslöshet, konstant illamående, tomhet, inget är kul och det...
Kropp & Själ Har haft en vecka med barn och barnaktiviteter och mycket på jobb, så det har varit kärvt att trycka in någon träning tyvärr. Men dagens...
Hästmänniskan Det är hoppningen som gör att vissa hästar går bort för mig 🙈 samt att jag har haft två hästar som haft svårt för galopp, så nästan gång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.