Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har köpt en häst i Tyskland och väntar nu på att få hem honom. Tänkte på hälsointyget. Uppfödaren kommer fixa det, men han vill ha...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: bright_sara
·
E
Hästmänniskan Jag ska köpa en ny häst nu till vintern hade jag planerat, men vi har ett problem. Det finns ingen plats i stallet, och taket är för...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 327
Senast: Johanna_s
·
D
Hästmänniskan Jag håller just nu på att inreda mitt stall och skulle vilja ha några tipps på hur jag ska lösa detta. Mitt stall är ett föredetta...
Svar
12
· Visningar
2 959
Senast: Trissa
·
A
Hästmänniskan Hej. Någon som har erfarenhet av Rubco Drainmattor? Hur sköter ni dom osv?
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: Hambo
·
W
Hästmänniskan Någon som köpt en färdig konstruktion av lösdrift? Dvs. en hall på ca 40kvm och inte uteboxar eller annan byggnad som ni redan haft på...
Svar
6
· Visningar
2 982
Senast: Pallas
·
Hästmänniskan Kan man lägga in i ett kontrakt att säljaren har rätt att köpa tillbaka hästen för samma köpesumma, om vederbörande ändrar sig inom ett...
2
Svar
20
· Visningar
2 393
Senast: ancan
·
D
Hästmänniskan I ett kontrakt står det att säljaren har återköpsrätt av en häst vid eventuell försäljning. Men om hästen ges bort som en gåva? Vad...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: Donnatartt
·
Gnägg Tränar min dåliga balans hehehe ser roligt ut i allafall
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Nenneh
·
Gnägg Min sambos barn på skuggi en tur i skogen :-)
Svar
0
· Visningar
211
·
Svar
0
· Visningar
127
·
Gnägg En sista blick åt morsan. Capitän blev denna dag utvandrare och flyttade till Noora Pentti i Holland. Capitän är efter Cagliostro 931 -...
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Pade
·
Gnägg Capitän 1 år och 4 månader. Capitän är efter Cagliostro 931 - Calido I - Caletto I. Capitän lämnade oss i Oktober med tungt hjärta. Han...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Pade
·
Gnägg Min förra foderhäst som jag hade under 2006. Bilden är tagen av hon jag delar hästen, dagen då Candie kom till oss. Min absoluta...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: eliis
·
Gnägg Nuvarande foderpållen. Jag har tagit bilden, den är tajt beskärd eftersom min lillasyster inte ville publiceras... Tagen innan ett...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: eliis
·
Svar
0
· Visningar
192
Senast: lady_mike
·
Gnägg Min sambos dotter å min isis
Svar
0
· Visningar
116
·
Svar
0
· Visningar
180
Hästmänniskan Ska bygga 3 egna boxar och vill ha förslag på vilka färger som skulle vara snyggt... vill ha en färg på själva boxarna och en färd på...
Svar
6
· Visningar
1 242
Senast: Smuldaisy
·
Hästmänniskan Ja, vad är det egentligen som skiljer dessa åt? Alla beskrivningar jag ser på ligghallar låter som vindskydd för mig. Någon som vet vad...
Svar
7
· Visningar
3 020
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Ja nu har jag börjat leta trailer. Men det är en stor djungel och jag skulle behöva lite hjälp. Mina krav är: -Boggie -Sadelskåp...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 147
Senast: Adnoc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar