Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ni som har köldridåer på era lösdrifter/vindskydd: Vad har ni för dimensioner på plastbanden, och hur mycket omlott har ni dem?
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: Nicke
·
N
Hästmänniskan Jag har några frågor angående belsyning i stallet. I stallgången och i boxarna måste man ha F - D märkta armaturer? I foderkammaren...
Svar
6
· Visningar
2 842
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Vet att det finns massor av trådar men har inte hittat det jag undrar om.. Det finns mängder med sätt att värma upp ett hus, vad är...
2
Svar
26
· Visningar
2 564
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Efter att ha läst transporttrådar, så undrar jag vad E-körkort kostar egentligen. Vad betalade ni för ert e-körkort? Nämn gärna vad...
Svar
4
· Visningar
9 669
Senast: lil-sis
·
Gnägg Här är det troligtvis sista gången jag fick köra han. Kommer nog kännas tomt utan honom :(
Svar
0
· Visningar
120
Senast: enjoyable
·
R
Hästmänniskan hej hej! nu får ni hjälpa mej!! ja och en vän ska imorgon fråga en person om vi kan bli medryttare på hennes hästar! vi känner henne...
Svar
4
· Visningar
1 233
Senast: ronjaXX
·
G
Hästmänniskan Hur har ni gjort? Jag har kollat runt lite snabbt på nätet (ok, läs Ikeas hemsida) och det verkar som att den diskbänk kostar typ...
Svar
9
· Visningar
1 561
Senast: BeastieBabe
·
M
Hästmänniskan Jag har sålt en sadel till Norge, men är osäker på hur man skickar dit den. Norge är ju inte med i EU så den måste väl...
Svar
17
· Visningar
1 710
Senast: Centaur
·
S
Hästmänniskan vad har ni för stallregler ?
Svar
16
· Visningar
1 437
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Hej! Står inför ett svårt beslut och väger fördelar och nackdelar men tycks inte kunna bestämma mig, vill verkligen ha åsikter och...
Svar
7
· Visningar
1 305
Senast: LitenC
·
P
Hästmänniskan Min gamla tävlingshäst är oridbar, spatt bak och konstat 0,5grad halt ena fram. Han kan få gå i hage i resten av sitt liv, är idag 15...
2
Svar
26
· Visningar
2 637
Senast: prallan
·
S
Hästmänniskan Jag mår så dåligt. I augusti tog jag bort min häst sedan 14 år. Innan han försvann hade jag stora tankar på att skaffa ny yngre häst...
2
Svar
20
· Visningar
2 789
C
Hästmänniskan http://vasteras.expressen.se/V%25C3%25A4ster%25C3%25A5s/1.899006/hade-32-hastar-pa-villatomt Jag fattar inte hur man lyckas:eek: Hur...
2
Svar
25
· Visningar
3 034
Senast: lynxlady
·
Gnägg Min shettis fina rumpa i sommar solen( precis innan hon rullar sig) SUCK! Hehe...:D:P
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Farre_
·
Hästmänniskan Ett problem i vårt kollektiv stall håller på att accelerera och snart bli ohållbart. I stallet bor åtta hästar som vi turas om att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 615
Senast: Gordon
·
Hästmänniskan Satt och disskuterade det här med golv i transporterna med en kompis (håller ju precis på och byter i min lastbil därav att det kom upp)...
Svar
3
· Visningar
1 551
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Var hittar jag de papper som jag skall fylla i för att kunna få hästpass?? Kan ni länka?? Och inge tjat om att jag inte har fixat de...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Vavsla
·
S
Hästmänniskan Vad har ni för belysning i era paddockar? Våra lampor är så dåliga vihar en gammal väg belysning. Den lyser bara upp pyttelite och är...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Koppen
·
Hästmänniskan jahapp.. nu är det så att vi är i rullning att köpa vår gård... :love: renoveringsobjekt, huset är från 1909, på stallet håller ena...
Svar
17
· Visningar
1 683
Senast: cambello
·
Hästmänniskan Det kommer ju då och då trådar om detta med att många hästföretag kringgår vita anställningar och i stället löser detta med diverse...
Svar
3
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka