En bukefalist månne?

Sv: En bukefalist månne?

Myndigheterna borde ta tag i saken så man har ett allmänt register över hela sverige på såna människor, det ska inte gå att bara byta kommun eller landsände.

Myndigheterna borde ta tag i saken så man har ett allmänt register över hela sverige på såna människor, det ska inte gå att bara byta kommun eller landsände.

Jo på pappret är det så men i verkligheten är det inte så. Det blir nya personer som ska undersöka och det tar sin tid och medans dom gör det så flyttar hon på sig. Börjar misstänka att hon är på väg tillbaka hit för hennes son va inne här för ca 15 minuter sen.

MVH Russin8

*knappen*

Jag gissar befogat att denne person läser denna tråd också. Alltså att h*n finns på forumet.

Finns en sådan i min lilla by med. Alltifrån hästar till smådjur som kaniner tror jag - hängbuksvin osv. osv. En kompis till mig brukar få bli tillfälligt hem till djur som polisen kommer med när det är så dags igen. Återfall efter förbud verkar vara vanligt för denna typ av människor.

Hälsning Maja

PS. Kunde inte hitta länken till artikeln men begrep NOG vad det handlade om.

Liknande trådar

Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 833
P
Hästmänniskan som jag tycker har en vettig syn på djurhållning. Strängare straff för djurplågeri Att husdjurens värde aldrig kan likställas med...
Svar
4
· Visningar
1 390
Senast: Pelle_P
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama