Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu har jag varit och köpt Deckermans fodervärdsavtal inför fredag då min unghäst ev. åker. Det var två likadana kontrakt med och jag...
Svar
6
· Visningar
2 125
Senast: lakrits
·
S
Hästmänniskan Jag har flyttat från mitt gamla stall för en tid sedan men betalat hyran då jag haft uppsägningstid. Under denna tid har en ny häst...
Svar
9
· Visningar
1 463
Senast: Lena
·
T
Hästmänniskan Pratade men en på jobbet idag som ska sälja sin häst, har även sett det i annonser, att säljaren har KRAV på daglig utevistelse...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 396
Senast: Grålly
·
E
Hästmänniskan Hur tränar ni för att förbättra er ridning? alltså komplementerande träning på ex gym eller löpning? letar även åsikter om följande...
2
Svar
20
· Visningar
2 108
Senast: boccia
·
R
Hästmänniskan Av någon anledning försvann min förra tråd, så jag testar igen! På gund av att jag fått lite ändrat med mitt jobb så måste jag säga...
Svar
6
· Visningar
1 285
Senast: RebeckaKihlberg
·
Hästmänniskan Om man skickar in viktiga papper till en förening för dem att granska, och dessa vägrar lämna tillbaka dessa och påstår att de...
Svar
9
· Visningar
1 388
A
Hästmänniskan Har ni hört talas om hästbajsdammsugare? Jag skrattade så jag grät när jag såg videon på nätet :rofl: Den verkar iofs jäkligt smidig...
2
Svar
22
· Visningar
3 713
Senast: xandoor
·
Q
Hästmänniskan Snart tar grundskolan slut och funderar på framtiden. Går antagligen gymnasiet, men efter det skulle jag vilja åka utomlands och jobba...
Svar
3
· Visningar
1 294
Senast: Orvar
·
S
Hästmänniskan Hur har ni råd? Hur får ni allt att gå ihop? Jag har räknat ut att jag kommer att få ut mellan 9500-11000 efter skatt från mitt...
2
Svar
38
· Visningar
3 176
Senast: Snyggve
·
T
Hästmänniskan Jag har sökt en hel del praktikplatser nu och häpnas av detta! Alla vill ha betalt av mig som praktikant, minst 3.000 kr. För mig är...
2
Svar
26
· Visningar
3 734
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Oj....vet inte alls var jag ska lägga denna tråd så jag får prova här. Om man köper en häst från utlandet som har pass men ingen full...
Svar
1
· Visningar
835
G
Hästmänniskan Hur stor styrka, dvs hur många kV, får man ha i ett häststängsel? Och då menar jag i själva tråden, inte i addregatet.
Svar
8
· Visningar
2 342
Senast: Strajder
·
Gnägg Efter ett lyckat lasttränings pass ;)
Svar
0
· Visningar
102
Hästmänniskan Undrar ofta över alla konstiga tankar/känslor som ploppar upp i huvudet automatiskt. Är dom där av en (relevant) anledning eller hittar...
2
Svar
25
· Visningar
2 914
Senast: Totola
·
S
Hästmänniskan Är det för stor risk? Vad händer t.ex om hästen skadar sig? Tänk om hästen aldrig kan bli "bra"? Tänk om hästen förlorar i värde, om...
Svar
12
· Visningar
1 572
Senast: Abova
·
I
Hästmänniskan Hejsan. Jag går på läser på gymnasiet, men jag går inte på något program, utan har specialschema och läser bara dom ämnena som jag...
Svar
8
· Visningar
1 776
Senast: Zab
·
S
Hästmänniskan Okej så här är det! Jag, med hjälp av mamma förstås!:bow: ska kanske köpa ett fullblod, det står att hon är "17 hh" (i usa så använder...
Svar
7
· Visningar
1 632
Senast: Melynda
·
A
Hästmänniskan Nu e det dax att bygga om garaget till ett stall. det är ett fint frächt garage tycker jag. 8x14 m är måtten så det är ganska litet, vi...
Svar
10
· Visningar
5 636
Senast: Bill
·
A
Hästmänniskan Jag var nere i Göteborg på horse shown där för några veckor sen. Det var en häst där som hade el på sitt boxgaller, dessutom hade hästen...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 317
Senast: krambanan
·
Å
Hästmänniskan Vad anser ni alla trevliga hästmänniskor. Jag har aldrig tidigare haft en egen häst men skall nu kanske ha en fjording på foder. Har...
2
Svar
25
· Visningar
3 612
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar