Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Vad skulle ni hästmänniskor tycka om att det kom ngn och sålde hästutrustnig av lite bättre märken hos er på klubben/stallet och även du...
Svar
14
· Visningar
1 454
Senast: Yrja
·
R
Hästmänniskan när jag ska börja plugga flytttar jag hemmifrån till annan stad, och kommer ju därför inte kunna låna bilen för att köpa foder(typ...
Svar
9
· Visningar
1 123
C
Hästmänniskan Detta skriver jag enbart för att beklaga mej. Har just stått ngn timme på knä i skogsdungen vid stallet & rensat glas(!!). Ngn idiot...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: skuggi
·
Gnägg blivande foderhäst
Svar
0
· Visningar
148
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Har min häst inhyrd i ett stall med plats för 8 hästar. När jag flyttade dit var det sagt att stallägaren fodrade och släppte ut alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 667
Hästmänniskan Försöker lista ut hur underlaget är uppbyggt på en av de största anläggningarna i mellan Sverige, ligger utanför Västerås. Har ett stort...
Svar
2
· Visningar
965
S
Hästmänniskan Efter mycke funderingar så hade jag nästan bestämmt mig att strunta i stallet. men så en vaker dag kom 3 främlingar och gav mig en spark...
Svar
4
· Visningar
1 398
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vi funderar på att köpa en gammal traktor att ha till snöplogning, och att plöja, harva och så ett bete. Är det något särskilt man...
Svar
14
· Visningar
6 608
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Ni som har köpt färdig stallinredning, hur mycket har det kostat (materialet)? För att undvika att tråden eventuellt tas bort, undvik...
2
Svar
24
· Visningar
8 908
Senast: sydney
·
Hästmänniskan visst känns det surt ibland, då man bara ser pengarna flyga iväg. visst gillar ja min häst, men ibland blir det lite för mycket. har...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: vinkelina
·
S
Hästmänniskan Jag sitter och skriver ett köpekontrakt som ska gälla mellan min kompis och den hon ska köpa hästen av. Jag har flera "riktiga"...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Masse
·
Hästmänniskan I dagens hästvärld finns det två mycket populära fenomen som jag inte riktigt förstår mig på. Dessa två upplever jag är kombinationer...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 112
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan vet inte om jag lägger tråden rätt... jag ska flytta hästen nu nästa helg och stallägaren sa att jag får själv välja om jag vill ha...
Svar
6
· Visningar
1 686
Senast: RIA
·
T
Hästmänniskan nu tänker jag börja med torv eftersom mina spånbalar får egna ben ibland! Nu kan jag spåra vem som tar torven:rofl:! problemet är bara...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Vi har funderingar på att göra en paddock.Tänkte höra mig för hur man gör på bästa sätt. Hur långt ska det va mellan drännereingarna, va...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Immer
·
Hästmänniskan har för mig att jag läste någonstans att någon användet det på sin boxinredning... någon som har erfarenhet av det??? Luktar det mycket...
2
Svar
25
· Visningar
15 890
Senast: Linas_
·
L
Hästmänniskan Är det någon som vet hur det ligger till om en människa har sin häst i ens stall utan lov? Vem bär ansvaret - hästägaren eller...
Svar
6
· Visningar
1 274
Senast: Invinciblestables
·
R
Hästmänniskan Fara för fruktad hästpestI spåren på djursjukdomen bluetongue kommer oron för den afrikanska hästpesten. Hästar som transporteras igenom...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: Boj
·
S
Hästmänniskan Hej! såg en gång en annons för tidsinställda grindar som öppnade sig ett visst klockslag för utfodring, men jag kan inte minnas vad...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Lantlolla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama