Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Snart vet jag inte längre vad jag ska ta mig till...jag har ett litet stall med 5 boxar varav jag hyr ut 3 stycken.Detta är för att det...
Hästmänniskan
Jag skulle vilja vad folk betalar i kallhyra !! Själv betalar jag 850 kr och nästa år kommer den att höjas till 950 kr och i det ingår...
Hästmänniskan
Vi har nu nya fina boxar i stallet. :banana:
Jag vill inte måla utan vill ha träet som det är. Jag begriper ju att det måste behandlas...
Hästmänniskan
Jag är elva år. Jag har inte tänkt att bli medryttare nu men kanske senare, ja och då är min fråga: Var kan man lära sig mer? Jag går på...
Hästmänniskan
Vad är era kostnader och vad kostar stallen att hyra? Jag och en kompis letar stall att hyra, vi har sammalagt 4 hästar. Undrar främst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.