Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Snart vet jag inte längre vad jag ska ta mig till...jag har ett litet stall med 5 boxar varav jag hyr ut 3 stycken.Detta är för att det...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 902
Senast: lady_mike
·
H
Hästmänniskan Nu som har gummimattor- vad tycker ni? Funkar dom bra? Har ni fått mer urinlukt? Har ni avlopp i boxen eller utanför? Vilket märke är...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Martina_m
·
M
Hästmänniskan Jag skulle vilja vad folk betalar i kallhyra !! Själv betalar jag 850 kr och nästa år kommer den att höjas till 950 kr och i det ingår...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 604
Senast: Acses
·
Hästmänniskan Vi har nu nya fina boxar i stallet. :banana: Jag vill inte måla utan vill ha träet som det är. Jag begriper ju att det måste behandlas...
Svar
13
· Visningar
4 706
Senast: Pia
·
Hästmänniskan Om man jobbar på en hästgård med allt som hör därtill som avel (skötsel av hingstar, ston och föl) ridning (inridning, tillridning...
Svar
6
· Visningar
6 994
Senast: fialotta40
·
S
Hästmänniskan Fins det någonstans på nätet köpeavtal för hästar där man kan ladda hem gratis?? e på jakt efter en ny häst å då vill jag ha ett...
Svar
3
· Visningar
2 146
Senast: emgard98
·
Hästmänniskan Jag blir inte klok på detta med ventilation. Jag har en tillräckligt stor, tillräckligt hög trumma i taket (går ovenför taknock med...
Svar
12
· Visningar
1 348
Senast: TomasN
·
0
Hästmänniskan Jag undrar om man kan koppla en foderautomat på batteri?
Svar
17
· Visningar
3 862
Senast: Krifra
·
Hästmänniskan Om jag är spekulant på en häst, hur kontrollerar jag enklast påstådda tävlingsresultat från några år tillbaka?
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: sydney
·
L
Hästmänniskan Jag har ett problem! Jag längtar inte att åka till stallet. Jag tycker det inte var så kul på ridlägret. Det känns som mitt häst...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: Loveme2
·
I
Hästmänniskan Jag sålde en häst för lite mer än 1 år sedan, köparen köpte henne osedd...dock sett film o bilder o många o långa...
2
Svar
33
· Visningar
3 538
Senast: morgaine
·
L
Hästmänniskan Jag är elva år. Jag har inte tänkt att bli medryttare nu men kanske senare, ja och då är min fråga: Var kan man lära sig mer? Jag går på...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Manji
·
P
  • Låst
Hästmänniskan vet inte villken tråd jag skulle lägga den i , men kan flytta den bara jag vet vilken tråd jag ska ha den i. Men iallfall så undrar...
Svar
6
· Visningar
1 774
Senast: mysko
·
Hästmänniskan den utbildningen jag vill gå är inte på heltid och man får inte ta studielån, till detta hör att jag fortfarande är sjukskriven på...
Svar
7
· Visningar
1 041
Senast: cili
·
S
Hästmänniskan Hejsan glada hjälpsamma hästmänniskor! En liten fråga, till er som hyr gård eller hyr ut gård! Jag ska antagligen bege mig norrut då...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Vad är era kostnader och vad kostar stallen att hyra? Jag och en kompis letar stall att hyra, vi har sammalagt 4 hästar. Undrar främst...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan Är det någon som vet (på ett ungefär) hur mycket man får betala om man lämnar bort sin häst för försäljning?
Svar
6
· Visningar
1 361
Senast: Wild Rein
·
Hästmänniskan Vad har ni för släp? Vad har ni för bil? Hur mkt väger eran häst? :p
4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 795
Senast: Sazalamel
·
O
Hästmänniskan Mitt stall har nu blivitt kollat och mätt. Vad tycker ni om måtten som begärs för att stallet ska bli godkänt? Jag fick på nåder...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 740
Gnägg Suddig men snygg ;)
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Viggen
·