Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
147
Senast: Niela
·
M
Hästmänniskan Hej. Jag och min familj ska bygga ett eget stall men jag undrar om det måste vara någon speciell bredd på stallgången? :confused...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: schelin_j
·
S
Hästmänniskan ni som har medryttare osv som tränar/tävlar. sätter ni en begränsad nivå eller får det ske i vilka klasser som helst?
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: trazel
·
S
Hästmänniskan Det är nämnligen så att jag har en egen c-ponny (6-åring), som nyss har fått hovbensinfalmmation och ska vila 2 veckor till. Han var...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Queens Proctor
·
P
Hästmänniskan Var är det bäst att sätta reservhjulet på transporten? Har äntligen beställt en reservhjulshållar men vet inte var jag ska sätta den. Nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 079
Senast: LadySara
·
Hästmänniskan Vad anser ni skulle vara lämplig boxstorlek för en islandshäst? Hästarna ska gå ute mestadels av tiden, och boxarna ska bara finnas...
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Strajder
·
S
Hästmänniskan Jag vill bli veterinär i framtiden men läser inte naturvetenskap. Läser hästhållning och har planer på att läsa in det som fattas efter...
Svar
3
· Visningar
959
P
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha en tråd om hur man sköter sina marker bäst nu när det är så aktuellt med träckprov och allt.. Kan börja med att...
Svar
5
· Visningar
1 157
Senast: Pacific
·
E
Hästmänniskan Hur gör ni när ni köper/säljer saker på annons? Hur ska man göra med frakt/betalning för att minska risken för att bli lurad? (Gäller...
2
Svar
30
· Visningar
2 934
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Så här är det : Besiktigade mitt släp och fick en 2:a på på skjutet, det var "kort" ? En kompis som har bilfirma skulle fixa det,men...
Svar
7
· Visningar
1 634
Senast: Hambo
·
T
Hästmänniskan Var kan man hitta information om hur många hästar som ryms på en lösdrift, hur mycket mark per häst och hur stor ligghall?
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: Lantlolla
·
V
Hästmänniskan ja vänner som rubriken lyder jag behöver ju stallinredning till mitt lilla stall :idea: så fram med tips och ideer kring detta med...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: LinnK
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Josefiine
·
L
Hästmänniskan Hur mycket kan det kosta ungerfär att bygga ett lösdriftsstall från grunden? Det ska nog vara en ganska stor box (som två små hästar...
Svar
5
· Visningar
2 760
Senast: miryea
·
E
Hästmänniskan Jag ska hämta min häst till årsskiftet,det är min första egna häst jag köper,så jag har en liten fråga till er som kan vad jag undrar är...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Ejker
·
P
Hästmänniskan Jag har sto med föl i en box i ett stall, de har boxvila då fölis har en hovbensfraktur. Eftersom jag inte är hemma på dagarna pratade...
2
Svar
24
· Visningar
2 187
Senast: prallan
·
T
Hästmänniskan Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel Min kompis har ej skaffat pass till sin häst (min häst har pass). Skulle hon få betala...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Vet att detta är en helt onödig tråd... men jag kände för att gnälla lite över min plågande smärta:cry:. Mitt ena knä gör i princip...
Svar
16
· Visningar
2 045
Senast: Totola
·
Z
Hästmänniskan Jag ska köpa en häst om några månader ungefär. Jag har kollat på annonser redan och hittat en häst som jag tycker verkar vara bra. Det...
Svar
19
· Visningar
1 820
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama