Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Var är det bäst att sätta reservhjulet på transporten? Har äntligen beställt en reservhjulshållar men vet inte var jag ska sätta den. Nu...
Hästmänniskan
Jag vill bli veterinär i framtiden men läser inte naturvetenskap. Läser hästhållning och har planer på att läsa in det som fattas efter...
Hästmänniskan
Jag ska hämta min häst till årsskiftet,det är min första egna häst jag köper,så jag har en liten fråga till er som kan vad jag undrar är...
Hästmänniskan
Jag har sto med föl i en box i ett stall, de har boxvila då fölis har en hovbensfraktur. Eftersom jag inte är hemma på dagarna pratade...
Hästmänniskan
Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel
Min kompis har ej skaffat pass till sin häst (min häst har pass). Skulle hon få betala...
Hästmänniskan
Jag ska köpa en häst om några månader ungefär. Jag har kollat på annonser redan och hittat en häst som jag tycker verkar vara bra. Det...
Hästmänniskan Det är tokigt att tänka så tycker jag, uppfödning och viljan att bevara och ta fram vettiga hästar i den här världen får inte vara helt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.