Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Har blivit erbjuden ett hästjobb... Men när det nämndes "fickpengar" så blev jag lite tveksam :crazy: Är ju ett relativt slitigt...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Tacitus
·
C
Hästmänniskan Hallå! :) nån som har ett superbra förslag på ett toppen ridgymnasium? inriktning mot hopp, där man får rida och tävla mycket! ;) och...
Svar
8
· Visningar
1 900
Senast: carroberggren
·
Hästmänniskan Vad är en lämplig hyra då följande ingår: -Box -Fri tillgång till hö,havre och mineraler (dvs vad en normal foderstat kräver) annan...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: shampiz
·
Svar
0
· Visningar
118
Senast: gerd
·
Svar
0
· Visningar
96
·
Svar
0
· Visningar
103
·
S
Hästmänniskan Hjälp!:confused: Finns det någon som vet hur man gör om köparen bor långt bort. Hur gör man med betalning, kontrakt mm mm. Har ni några...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: dobbis
·
Hästmänniskan Någon som kan reglerna angående att byta/lägga till namn på en häst? Om det finns någon chans till att man får det? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: Iaraphel
·
M
Hästmänniskan Jag vet inte ens om jag stoppat tråden på rätt ställe, men i alla fall. Ni som har häst, hur får ni livet att funka för övrigt? Om...
Svar
12
· Visningar
1 391
Senast: Bobby
·
Hästmänniskan Ni som har häst till salu! Hur ställer ni er till att låna ut på prov osv. Jag tycker att det är många som svarar på annonsen som...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 847
Senast: LIA
·
F
Hästmänniskan Vad är enklast när hästen ligger på precis ponnymåttet och ibland precis över? Hästen ska ej tävlas,då båda mina töser har flyttat...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: fired
·
R
Hästmänniskan En bekant har köpte häst i början av sommaren. För några veckor sedan när det var dags att sko konstaterade hovslagaren att hästen...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: Blandrastik
·
F
Hästmänniskan Har man råd att ha häst på ett stall som kostar runt 2000 (allt ingår) i månaden, och man kanske lägger ut 600 på träningar. Om man har...
2
Svar
25
· Visningar
3 326
Senast: Bambi
·
C
Hästmänniskan Har kollat runt lite och jämfört försäkringar och se att man givetvis har det bolag med högst premie, det är dubbelt upp mot vad en...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Jappeloup
·
G
Hästmänniskan Hej, Var får man tag i gummiunderlag till ridhus? :banana: Tack
Svar
6
· Visningar
2 186
Senast: Cosy
·
U
Hästmänniskan Hur är reglerna med BE körkort?
2 3
Svar
47
· Visningar
5 071
Senast: ang
·
Hästmänniskan Trodde jag var pollenallergiker i våras. Hade tungt att andas och det stämde överens med höga värden på pollen. Gick över under sommaren...
Svar
15
· Visningar
2 319
Senast: 95johsv
·
D
Hästmänniskan Hejsan Jo, det är så att min mammas kompis funderar på att köpa ett vblsto på 14 år. Hästen är finsk-reggad. Den finns inte på...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: Chivita
·
Hästmänniskan Vad innebär praktiklön?
2
Svar
20
· Visningar
2 379
Senast: Sunflower2B
·
Hästmänniskan Hej Efter att ha legat i fejd min min granne i evigheter har jag nu funderingar på ett tält så länge! Hur fungerar det? Vad kostar det...
Svar
0
· Visningar
1 341
Senast: sevensteps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama