Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vet inte om detta faller under otillåtet men ta gärna bort det då!
Ska starta verksamhet och undrar lite hur man ska räkna för att inte...
Hästmänniskan
Skulle ni begära röntgen om ni skulle köpa en 12-årig dressyrhäst, utan tidigare skador, prisklass drygt 100´?
Om ägaren i såfall inte...
Hästmänniskan
Jag har en häst och jobbar heltid, åker runt 7.30 på morgonen och är hemma runt 17 på kvällen. Jag funderar på att skaffa en häst till...
Hästmänniskan
Har börjat bjuda på en häst, senaste budet var 40 tusen, då kunde säljaren sänka sig till 45 inkl gårdsbesiktning så att man kunde höja...
Hästmänniskan
Gamla livförsäkringen på kusen går ut i November, så det börjar bli dags att ta över/förnya vad man nu ska kalla det. Nu funderar jag på...
Hästmänniskan
Hejsan alla gnäggälskare! Jag ska köpa en hästtransport så fort jag har hittat en bra hade jag tänkt. Men nu har jag fått höra att det...
Hästmänniskan
Har ett hingstföl på 5 månader som ska bli valack så fort som möjligt.
Fick idag en för frågan om jag kunde tänka mig att låna ut honom...
Hästmänniskan
Är det någon som har tips om hur man utrotar brännässlor och tistlar i hästhagen? Eller försvinner de själva efter några års betande? De...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.