Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag fortsätter fundera på det här med försäkringar. Vad har ni för erfarenheter att överta säljarens försäkring på hästen? Jag har...
Svar
10
· Visningar
1 185
Senast: Maira
·
Hästmänniskan jag är verkligen helt kluven... Det är så är: Det nuvarande stallaet jag står i betalar jag 1700 kr. Då ingår det *10 kg hösilage per...
Svar
11
· Visningar
1 448
Senast: åke
·
Hästmänniskan :eek: Mössen tar ju över nu. Stallet är knökfullt utav möss.Var morgon får jag städa av bänkar och golv då möss river ner mina...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 826
Senast: Goat lover
·
P
Hästmänniskan Finns det att köpa? var då i så fall? och nej, jag ska inte köpa är bara nyfiken om det finns eller är dt olagligt?
2
Svar
37
· Visningar
3 423
Senast: carwes
·
Hästmänniskan Är det någon som har eget, eller erfarenhet av dessa ridhus från Sveaverken som är byggda med "växthusteknik"? Man kan välja bredd 22...
2
Svar
24
· Visningar
2 554
Senast: Fredag
·
J
Hästmänniskan Har ngn här ngt bra tips på tåliga, avtorkningsbara OCH inte svindyra plattor till boxväggar? Det är snart dags att byta ut de...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Idag när jag skulle gå ut o släppa ut pållarna upptäckte jag att hagen mittemot stalet var lite uppbökad. Jag släppte ut pållarna, de...
Svar
11
· Visningar
1 165
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jag hittade igår en jättefin väg och när jag följt den en bit och skulle över stora vägen var det viltstängselgrindar på båda...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: Rambolina
·
D
Hästmänniskan Det började en dag när jag gick med min häst och de kom några gående med en liten tjej i vagn. Hon hade något grövre handikapp och hade...
Svar
11
· Visningar
1 788
Senast: diny
·
Hästmänniskan Min höallergi har tagit fart igen nu eftersom hästarna börjat få hö.:( Det kliar och min näsa rinner, har utslag på hela kroppen...
Svar
11
· Visningar
2 539
Senast: Amore
·
T
Hästmänniskan Om 1 vecka ska vi tillbaka till kliniken med min fjording och det ser inte just ut. Han har ju fått en allvarlig senskada men eftersom...
2
Svar
21
· Visningar
2 010
Senast: Tjalfe
·
H
  • Låst
Hästmänniskan Här kommer en liten fortsättning för er som har följt händelsen med lilleman.Detta är stationschefen för Sunne veterinärstations...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: mysko
·
Hästmänniskan jag har en liten gård och har funderat på och grusa upp min vinterhage. När det är väldigt regnigt blir det lerbad. Kan man bara lägga...
Svar
1
· Visningar
959
Senast: Moffsan
·
S
Hästmänniskan Har blivit erbjuden jobb hos en ryttare som tävlar internationellt. Jobbet är drygt 6 dagar i veckan, följa med på tävlingar ibland...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: fialotta40
·
L
Hästmänniskan Det börjar luta lite smått åt att köpa egen gård. Det kommer dröja ytterligare ca ett år innan det blir riktigt allvar men man har ju...
Svar
8
· Visningar
11 591
Senast: TomasN
·
C
Hästmänniskan Hej! Jag och min mamma ska ev måla om i stallet (boxarna) men vi har ingen aning om vilken färg vi ska använda så vi behöver få lite...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
24 099
Senast: puggan
·
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Mithalagos
·
Gnägg Älska sommaren och varje dag med din häst!
Svar
0
· Visningar
83
Senast: Mithalagos
·
Gnägg Przewalskis häst, den sista levande urhästen var nästan utrotad för ca 100 år sedan. Det fanns bara 12 vilda exemplar. Tack vare...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: IngelaH
·
Gnägg Przewalskis häst, den sista levande urhästen var nästan utrotad för ca 100 år sedan. Det fanns bara 12 vilda exemplar. Tack vare...
Svar
0
· Visningar
239
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama