Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
En enkel fråga, plockar ni upp efter er om eran häst lägger en hög när ni passerar annans gård? Vi har vid två tillfällen nu hittat en...
Hästmänniskan
Jag har en Dponny, som för 2 års sedan hade fång med roterande hovben. Tillägga att han haft fång ca. 6 ggr i sitt liv (14 år). Får fång...
Hästmänniskan
Jag vill bli veterinär i framtiden men läser inte naturvetenskap. Läser hästhållning och har planer på att läsa in det som fattas efter...
Hästmänniskan
JAg vill se bilder eller förklaringar hur eran belysning sitter fast till ridbanan.
HAr just bygt en ridbana men sitter å funderar hur...
Hästmänniskan
Jag har nyligen köpt en klippmaskin och några i stallet är intresserade av att hyra den eller låta mig klippa deras hästar. Vilket pris...
Skola & Jobb Hur kort var den korta anställningstiden då, och gick personerna tillbaka till sina gamla arbetsplatser? Eller hur drog du/ni slutsatsen...
Foder & Strö Min kompis har en häst som haft problem med fri fekal vätska och hon ger höcobs (tror från st hyppolyt) varje dag. Verkar den hästen må...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.