Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan En enkel fråga, plockar ni upp efter er om eran häst lägger en hög när ni passerar annans gård? Vi har vid två tillfällen nu hittat en...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 552
Senast: Xoya
·
Hästmänniskan Är på väg att köpa ny häst och har lite frågor ang kontraktet (moderator får gärna flytta tråden om den ligger fel). Det är såhär att...
Svar
13
· Visningar
3 398
Senast: wrangler
·
M
  • Låst
Hästmänniskan jag funderar på att söka till strömsolm men då måste jag flytta hemifrån..... därför vill jag vet hur de e att bo där och hur skolan...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: mysko
·
C
Hästmänniskan Jag har ett ganska jobbigt problem. Vill ha tips och råd ifrån andra, har du varit med om detta själv, hur löst du/ni de? Och vad...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: CrazyGirl
·
Hästmänniskan Har en 3-åring som ska ut på foder till en tjej jag känner genom en annan vän. Hon vill ha förtur när det gäller köp. Jag står för...
Svar
12
· Visningar
1 964
Senast: busigdemon
·
E
Hästmänniskan Nu har mitt hästintresse kommit tillbaka igen. Är riktigt sugen på att skaffa en ny häst och verkligen komma någon vart med ridningen...
Svar
15
· Visningar
1 486
Senast: suisyola
·
A
Hästmänniskan ibland är det så att jag nästan baxnar. Det är så att jag honom kort är ute efter en ny häst och min kusin tipsade mig om en hemsida...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: Arg
·
Hästmänniskan Nu har jag ögnat igenom trådarna om transportgolv. VAR har ni hittat era golv? Och var hittar man Marinplyfa vilket verkar vara det...
Svar
18
· Visningar
2 171
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Vilken försäkring är bäst? Har köpt ny häst och har den förtillfället försäkrad i Ag**a, men har hört mycket nackdelar... Vad har ni...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Nethril
·
N
Hästmänniskan Imorgon måste jag bestämma mig om jag ska börja på östra ljungby eller om jag ska gå kvar på teknik i helsingborg, där jag inte trivs...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 776
Senast: Camigween
·
S
Hästmänniskan Jag har en Dponny, som för 2 års sedan hade fång med roterande hovben. Tillägga att han haft fång ca. 6 ggr i sitt liv (14 år). Får fång...
2
Svar
35
· Visningar
3 357
Senast: hallonmumrik
·
B
Hästmänniskan Det kanske finns någon här som kan hjälpa mig.. (jag hoppas jag la frågan i rätt forum!!) Om jag 'får' en häst som jag inte vet...
Svar
17
· Visningar
1 596
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Tycker ni det är OK att rida på andras åkrar? (stubbåkrar, gräsvallar, plöjen och sådd) Gör ni det utan att fråga om lov?
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 038
S
Hästmänniskan Jag vill bli veterinär i framtiden men läser inte naturvetenskap. Läser hästhållning och har planer på att läsa in det som fattas efter...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Armani__
·
Hästmänniskan JAg vill se bilder eller förklaringar hur eran belysning sitter fast till ridbanan. HAr just bygt en ridbana men sitter å funderar hur...
Svar
15
· Visningar
2 561
Senast: Orkan
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vad jag ska använda som rubrik.. En kompis, kompis köpte/övertog (vet inte riktigt vilket) ett sto för ca 1 år sen...
Svar
7
· Visningar
1 097
N
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt en klippmaskin och några i stallet är intresserade av att hyra den eller låta mig klippa deras hästar. Vilket pris...
2
Svar
25
· Visningar
5 312
Senast: cili
·
Gnägg Jorunn solar sig
Svar
0
· Visningar
102