Sv: Jag bara undrar...
Det är inte bara dumt att hota att skjuta ett barns ponny. Det är brottsligt och en idioti som är på ett mycket högre plan än att trampa sönder åkrar.
Jag ogillar verkligen folk som rider sönder andras mark. Men det är hundra resor värre att hota barn med att skjutvapen, även om det "bara" är ponnyn han hotar att skjuta.
Fängelse vore väl lämpligt straff.
Även om man inte är vuxen så anser jag att man ska veta var man får och inte får rida, annars får man vackert hålla sig på ridbanan! Det är föräldrarnas ansvar att se till att barnen vet vad som gäller. Att folk sedan hotar att skjuta en ponny för ett barn är ju väldigt dumt och det har ju med personen att göra inte med yrkesutövningen. Men det är ju så att om man många gånger får mark söndertrampad så rinner ju bägaren över till slut.
Kicki
Det är inte bara dumt att hota att skjuta ett barns ponny. Det är brottsligt och en idioti som är på ett mycket högre plan än att trampa sönder åkrar.
Jag ogillar verkligen folk som rider sönder andras mark. Men det är hundra resor värre att hota barn med att skjutvapen, även om det "bara" är ponnyn han hotar att skjuta.
Fängelse vore väl lämpligt straff.