Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan moderatorn får ta bort denna trån om det visar sej att den ligger fel, men jag gjorde vad jag kunde för att få den rätt... står inför...
Svar
8
· Visningar
1 852
L
Hästmänniskan Jag har varmstall, tempraturen på höst/vinter/vår äär ca. 12 - 13 grader och ja jag har riktigt bra ventilation. Är det någon mer som...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: LisaSvensson
·
B
Hästmänniskan Som frågan lyder, vad har ni för belysning i stallet??:) Jag har rätt så högt i tak i mitt stall, men jag har hängande lampor i...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Strajder
·
J
Hästmänniskan Har ett "litet" problem som har uppstått nyligen i en av våra boxar, olägligt nog nu när vintern närmar sig med stora steg:( Ett tag...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: prunella
·
S
Hästmänniskan tänkte bara höra om det finns någon som vet var man kan köpa stallinredning i smide?? vi vill ha allt som bara går i smide. fast...
Svar
3
· Visningar
1 687
Senast: Grandona
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Darina
·
S
Hästmänniskan vad betalar ni för att hyra transport? dvs per gång. Inte sån där långtidhyrning. Hur många timmar får ni använda släpet för den...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: __Stilett__
·
J
Hästmänniskan Behöver snabbt svar :) Klantatde till mig när jag begärde handpenning (allderles för låg) Nu ska jag lämna ut hästen på prov till dem...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: LIA
·
A
Hästmänniskan Jag håller på och försäkra den nya hästen jag ska få snart och jag trodde att jag visste precis vad jag ville ha för försäkring: A*ria...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: Kirre
·
A
Hästmänniskan Mm.. Som rubriken lyder: Vad kostar en gårdsbesiktning?
Svar
10
· Visningar
2 263
Senast: Arablife
·
Hästmänniskan Jag kommer ha alla vinterns hösilagebalar i hagen, pga. att vi inte har möjlighet att köra dem fram och tillbaka. Jag har köpt en...
Svar
4
· Visningar
1 261
Senast: Pocahontas
·
H
Hästmänniskan Fick ett brev häromdagen från Vägverket och det stod att alla lastbilar över 3.5 ton ska ha en hasighetsreglerare från och med 1...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan De få hästar vi har sålt har haft annonser utan något direkt "ljug" i annonserna. När jag nu läser annonser igen så häpnar jag lite över...
2
Svar
33
· Visningar
6 131
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Vad gör man när man känner att man inte orkar mer? Jag har en 6årig islandshäst med ett 3månadersföl(som är sålt). De har båda två fått...
Svar
15
· Visningar
1 923
Senast: Amk
·
Hästmänniskan Nu känns det lite trist, faktiskt. Har dålig rygg, har haft två diskbråck och ofta återkommande ryggskott. Förösker hålla mig i god...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Madelene
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en del hudproblem med mycket eksem, och är väldigt känslig för olika tvättmedel. Jag har märkt att jag reagerar en del...
Svar
3
· Visningar
2 179
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Vad kan Agria har för grunder för att inte vilja direktreglera? Hämtade nyss ut min häst som åkte in i torsdags för en infektion. Agria...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 531
Senast: boccia
·
R
Hästmänniskan Är det nån som har lite koll på sånt här? Är det andra regler för bygglov på jordbruksfastigheter? Vad gäller om man använder befintliga...
Svar
10
· Visningar
1 721
Senast: Raeman
·
Hästmänniskan ..påverkas av det. Både när de är små och senare i livet. Finns det något sånt att få tag i? Jag vet att jag läste något om det i...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: älgen
·
Hästmänniskan På förra stallet hade vi plastkanter fastspända på skottkärrorna så att man kunde lasta mycket mer. Nu skulle jag vilja köpa sådana till...
Svar
4
· Visningar
1 308
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama