Skinntvättmedel

Smallgot

Trådstartare
Hej!

Jag har en del hudproblem med mycket eksem, och är väldigt känslig för olika tvättmedel. Jag har märkt att jag reagerar en del på skinntvättmedlen till de helskodda ridbyxorna, och undrar om någon vet om det finns något oparfymerat eller lite extra milt?

:bow:
MVH Smallgot

Sv: Skinntvättmedel

Jag med! Det är nog väääldigt ovanligt att helskodda ridbrallor är i skinn nu för tiden.

Sv: Skinntvättmedel

Har fått lära mig att det till helskodda ridbyxor ska vara forsfatfritt(?) tvättmedel. Dom flesta flytande (tror till och med alla), fungerar annars med vanligt grumme grönsåpa också. Tydligen ska det göra så att dom håller lägre sliter inte lika mycket som vanligt tvättmedel.

/Camilla

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 452
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 632
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 158
Senast: Maniac123
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
874
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter